اخبار بروجرد

شناسایی ۶ نقطه حادثه خیز در جاده‎های بروجرد

روزهای بروجرد- فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: ۶ نقطه حادثه خیز در جاده‎های شهرستان شناسایی شده و رفع آنها در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ عبدالرحمن حقیقی در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از اقدامات برای جلوگیری از تصادفات، رفع نقص در نقاط حادثه خیز است که در این راستا ۶ نقطه حادثه خیز در محورهای بروجرد وجود دارد که پیگیری های لازم برای رفع نقص در این نقاط در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ابتدا این نقاط شناسایی شده اند و با همکاری اداره راهداری رفع نقص آنها در دستور کار قرار گرفته و تلاش می شود تا رفع آنها در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد.

حقیقی اظهار داشت: نصب دوربین های کنترل سرعت، اصلاح نقاط حادثه خیز، روشنایی جاده ها از مهمترین عواملی هستند که در کاهش تصادفات نقش بسیار مهمی دارند.

وی با اشاره به آغاز فصل بارش ها بیان کرد: از همه رانندگان درخواست می شود که در فصل سرما و بارش باران با سرعت مناسب حرکت کنند.

فرمانده پلیس راه بروجرد ادامه داد: حدود ۹۰ درصد رانندگان در حین رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مورد نظر را رعایت می کنند اما ضروری است تا همه رانندگان این نکات را مورد توجه قرار داده تا شاهد حوادث تلخ تصادفات نباشیم.

حقیقی با اشاره به استقرار تمام نیروهای پلیس راه در جاده های شهرستان برای کنترل تردد زائران اربعین حسینی افزود: برنامه ریزی لازم صورت گرفته و نیروهای پلیس راه برای کنترل تردد و ترافیک حضور دارند و خوشبختانه با توجه به حجم سفرها طی این چند روز مشکلی در حوزه شهرستان بروجرد رخ نداده است.

وی اظهار داشت: بیشترین حجم ترافیک ظهر تا عصر مشاهده می شود که ضروری است رانندگان با حوصله رانندگی کنند و رعایت فاصله طولی مناسب را با خودروهای جلویی رعایت نمایند تا سفری بدون خطر را داشته باشند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close