اخبار بروجردویژه ها

شهردار بروجرد: منشا اختلافات شورای شهر تحریکات بیرونی ست؛ هیچ امتیازی به تهدیدکنندگان نمی‌دهیم!

روزهای بروجرد- رحیم جافری در جمع خبرنگاران و فعالان عرصه مجازی این شهر ضمن دعوت از خبرنگاران به ایجاد پویایی و شفاف سازی بیشتر اظهار داشت: بین شهرداری به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی با خبرنگاران باید یک منشور مدیریتی و همکاری ایجاد شود تا با شفافیت هیچ چیز از آنها پنهان نشود از سویی خبرنگار به عنوان یک آزاده و شخصیت بدون تعلق با گفتن حقایق چیزی برای از دست دادن ندارد.

به گزارش رصد نیوز از بروجرد، شهردار بروجرد با بیان اینکه قصد ما تلاش در راستای رفع مشکلات است اما از بس این حرفها تکراری شده اند باورش سخت است، افزود: در مدیریت شهری موضوعات فرهنگی بسیار مهم و موثر است اما در بروجرد به رغم اینکه باید پررنگ تر باشد بسیار کم رنگ است بنابراین باید شفاف سازی را محور کار خود قرار دهیم و با مشخص کردن مرزها و محورها جای خائن را با خادم عوض نکنیم.

جافری با اشاره به نارضایتی عمده از شورای شهر عنوان کرد: هیچ حمایتی از دستگیرشدگان و متخلفان نکرده و نمی کنم و مبنا و ملاک ما در شهرداری قانون است و با خاطیان به شدت برخورد می کنیم.

وی اختلافات داخلی شورای شهر بروجرد را در روند اداره آن موثر دانست و منشا اختلافات را تحریکات بیرونی برشمرد و تاکید کرد: اگر بگذارند این شورا مشکلاتش را درونش حل می کند اما منتقدان به دنبال روبروی هم قرار دادن اعضا هستند و بخشی از انرژی شورا نیز صرف رفع این مشکلات می شود.

جافری با اشاره به تلاش در راستای ایجاد قانونمندی در شهرداری گفت: به هیچ نیرویی توصیه‌ای به نادیده گرفتن قانون نشده است چراکه در سایه بی قانونی هیچ کس منتفع نمی شود و در وهله اول آرامشی در شهر در سایه اجرای قانون ایجاد شده است و شهرداری بروجرد از اینکه هر روز سوژه رسانه های معاند باشد رها شده و از بهمن ماه تاکنون هیچ تجمع کارگری در این نهاد رخ نداده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افرادی که خود را مطالبه گر می دانند همچنان در فکر این هستند که در خانواده بزرگ شهرداری آشوب و فتنه گری ایجاد کنند ما از انتقاد استقبال می کنیم اما هیچ امتیازی به تهدیدکنندگان و حامیان کاذب نمی دهیم.

شهردار بروجرد انتظارش از رسانه ها را انعکاس واقعیت ها بیان کرد و افزود: سال گذشته در این تاریخ در آمد شهرداری حدود ۱۴ میلیارد بود اما هم اکنون با حدود ۳۰ میلیارد تومان افزایش ۱۰۰ درصدی داشته و وصول مطالبات و پرداخت بدهی های شهرداری نیز افزایش یافته، حقوق ها تقریبا به روز است و کم نشده بلکه دیگر بابت کار نکرده وجهی پرداخت نمی‌کنیم.

وی الکترونیکی کردن خدمات شهرداری، رفع تبعیض ارائه خدمات شهری، شناسایی ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری در بروجرد، آسفالت معابر محله علی آباد، برون سپاری خدمات شهری و اصلاح معابر و بلوارهای خیابان ها را از دیگر اقدامات شهرداری بروجرد طی مدت گذشته برشمرد.

جافری از دریافت استاندار زیپ لاین و افتتاح آن در هفته دولت طی روزهای آینده خبرداد و گفت: این زیپ لاین بزرگترین زیپ لاین ایران است که یک زیرساخت گردشگری محسوب می شود و تپه چغا را به پارک فدک متصل می کند.

به گفته وی ۷ میلیارد تومان هزینه آسفالت حدفاصل میدان توحید تا میدان آیت الله بروجردی بوده و تبعیضی برای ارائه خدمات در شمال و جنوب شهر اعمال نمی شود.

شهردار بروجرد در خاتمه از رسانه ها خواست با تمرکز بر استعدادها و ظرفیت های بروجرد نسبت به تبلیغ شهر ملی ورشو و نیز غذاهای این شهر همچون کباب بروجرد تلاش کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close