اخبار بروجرد

روزانه ۳۵ تن مرغ در بروجرد توزیع می شود

روزهای بروجرد- رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد فرمانداری بروجرد گفت: روزانه ۳۵ تن مرغ گرم در سطح شهر بروجرد توسط واحدهای توزیع می شود.

احمد گودرزیان درگفت وگو با ایرنا افزود: این میزان توزیع در مناسبت های خاص مانند ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تا حدود ۵۵ تن در روز نیز افزایش می یابد.

وی اظهارداشت: پنج عامل تولید مرغ در بروجرد وجود دارد که مرغ های تولید شده را برای کشتار و بسته بندی به شهرهای اراک، همدان، نهاوند و خرم آباد ارسال می کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون روزانه حدود ۱۰۰هزار قطعه جوجه در واحدهای مرغداری شهرستان به مرز۲ کیلوگرم می رسد که مازاد این تولید به شهرها و استان های همجوار ارسال می شود.

رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد فرمانداری بروجرد اضافه کرد: هم اکنون فصل افزایش جوجه ریزی و عرضه جوجه ها با ۲ کیلوگرم وزن به بازار است در حالی که این مهم در اول ابتدای فصل پاییز کاهش می یابد.

گودرزیان با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بروجرد یادآور شد: هم اکنون قیمت مرغ در بازار شهرستان تا هرکیلوگرم ۹۷هزار ریال کاهش یافته و مشکلی در میزان عرضه وجود ندارد.

وی ادامه داد: در شرایطی که قیمت مرغ در همه جا افزایش یافته بود در بروجرد توانستیم قیمت مرغ را به مدت ۲۹ روز ۱۴۵هزار ریال ثابت نگه داریم.

به گزارش ایرنا سالانه حدود ۱۷هزار تن گوشت مرغ از طریق ۱۴۵ واحد مرغداری گوشتی تولید و روانه بازار می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close