اخبار بروجرد

افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر در شهرستان بروجرد

روزهای بروجرد- طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر در شهرستان بروجرد افتتاح شدند.

به گزارش مهر، احمد کاوند معاون آموزش و پرورش بروجرد در سخنانی، گفت: به مناسبت سومین روز از ایام دهه فجر، نمایشگاه دست ساخته های هنرجویان هنرستان های بروجرد در دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد افتتاح شد.

وی، افزود: این نمایشگاه با حضور ۱۳ هنرستان کار و دانش و فنی و حرفه ای سطح شهر با هدف آشنایی دانش آموزان سوم راهنمایی با رشته های هنرستانی و ترغیب دانش آموزان این مقطع برای انتخاب رشته های هنرستانی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بروجرد، خاطر نشان کرد: نمایشگاه دست ساخت هنرجویان شامل ماشین ابزار(ساخت تولید)، صنایع دستی، خیاطی، الکتروتکنیک، مکانیک خودرو و… بوده که تاپایان ایام دهه فجر دایر است.

پروژه آبرسانی به دو روستای بروجرد به بهره برداری رسید

محمد بشیری در افتتاح پروژه آبرسانی به روستای «دهنو مقدسی» از روستاهای بخش مرکزی بروجرد، اظهار داشت: به مناسبت سومین روز از دهه فجر، پروژه آب شرب مجتمع «دهنو مقدسی» و «بیچون سفلی» با جمعیتی بالغ بر هزار و ۷۸۸ نفر به بهره برداری رسید.

وی، افزود: این پروژه شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق به عمق ۸۲ متر، لوله گذاری خط انتقال به طول ۲ هزار و ۱۵۰ متر، احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ و محوطه سازی است.

مدیر شرکت آبفار بروجرد، ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان بوده است.

برگزاری جشن انقلاب در روستای «دهنو مقدسی» بروجرد

به مناسبت سومین روز از دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب با حضور فرماندار بروجرد، بخشدار مرکزی بروجرد، مسئولان شهرستانی و آحاد مردم در مسجد روستای «دهنو مقدسی» از روستاهای بخش مرکزی بروجرد برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد در این مراسم ضمن قدردانی از مردم روستای «دهنو مقدسی» که چون گذشته همیشه در صحنه انقلاب حضور داشته اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعد از چهل سال امروز در سایه آرامش و آسایش به سر می برد و خوشبختانه خدمات نظام در سطح روستاها قابل تقدیر است.

وی، افزود: در روستاهای بروجرد درصد قابل توجهی طرح های مختلف عمرانی اجرا شده است که امیدواریم رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

فرماندار بروجرد، تصریح کرد: مشکلاتی هم وجود دارد که انتظار می رود با تلاش مسئولان و همراهی مردم شاهد پیشرفت اهداف نظام و ارتقاء سطح رفاه عمومی در روستاهای شهرستان باشیم.

رحیمی، توجه به خواسته های مردم روستاها را در اولویت کار مسئولان دانست و تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات مردم در روستاها در تمامی حوزه ها باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و مانع رکود اقتصادی در زندگی مردم روستاها می شود.

مقالات مشابه

1 thought on “افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر در شهرستان بروجرد”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close