ورزش

رونالدو نازاریو: مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو همیشه باعث خنده من شده است

روزهای بروجرد- رونالدو نازاریو، در آستانه دربی ایتالیا بین یوونتوس-اینتر، مصاحبه مفصلی با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت داشته است که بخش های مهم صحبت های او را مرور می کنیم.

رونالدو در مورد مقایسه شدنش با کریستیانو رونالدو گفت:

مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو همیشه باعث خنده من شده است. سپس با خودم می گویم: نه؛ این مقایسه بی معنی است. ما خیلی تفاوت داریم. من و او دو بازیکن کاملا متفاوت هستیم. از همه این ها گذشته، ۹ سال تفاوت بین من و رونالدو وجود دارد. ما در دوران متفاوتی بازی می کردیم. فوتبال سریعا درحال تغییر است و هرچه پیش می رود سرعت تغییر آن بیشتر می شود. نمی خواهم بگویم فوتبال در زمان من سخت تر بود اما در آن زمان در شرایط متفاوتی با تیم های کاملا متفاوت نسبت به اکنون روبرو می شدیم.

دربی ایتالیا؟ این بازی از آن دست دیدارهایی است که یک تیم با پیروزی در آن به چیزی بیش از امتیازات می رسد. همیشه دربی ایتالیا برای من یادآور بازی سال ۱۹۹۸ است. در آن بازی برای فتح اسکودتو به میدان رفتیم درحالیکه چنین چیزی برای اینتر کنونی مدنظر نیست. اینتر به مصاف یوونتوس می رود تا شجاعت خود را نشان بدهد و بخشی از مسیر رشدش را طی کند. اینترِ اسپالتی باید با شجاعت به تورین برود. در نهایت این دیدار می تواند به نفع ما یا تیم رقیب تمام شود. مهم این است که اینتر ثابت کند در مسیر رشد است.

اتفاقات دربی معروف ایتالیا در سال ۱۹۹۸؟ مربوط به ۲۰ سال پیش است. زمان زیادی به اندازه یک عمر از آن گذشته است. بارها در این مورد صحبت کردم. آنچه اتفاق افتاد یک افتضاح و رسوایی بزرگ بود. این را همان موقع هم گفتم درحالیکه چیز بیشتری نمی دانستم. فوتبال ایتالیا دوران متفاوتی را سپری می کرد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close