اخبار بروجرد

اعتراض تمام قد بروجردی به تعطیلی کارخانه عظیم خودرو در بروجرد

روزهای بروجرد- علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم و نهم به تعطیلی کارخانه عظیم خودرو و دستگیری مدیر عامل این شرکت واکنش نشان داد.
به گزارش کارپرس، بروجردی با اشاره به موضوع اشتغال زایی عظیم خودرو در بروجرد گفت: اکنون با تعطیلی عظیم خودرو تعداد کثیری از مردم شریف بیکار شده اند! وظیفه دولت مردان و همه دستگاه های اجرایی حمایت از تولید کننده و کارخانجات داخلی است اما در مقابل بخاطر یک اشتباه که برای مرتفع کردن آن راه های بسیاری وجود دارد کارخانه ای به این عظمت را تعطیل کنیم تا علاوه بر توقف چرخ تولید افراد زیادی خانه نشین بشوند!
علاالدین بروجردی با حضور در نماز جمعه این شهر در خصوص مشکلات پیش روی عظیم خودرو اظهار داشت: بنده برای هر کاری که حتی یک شغل در شهر بروجرد ایجاد کند از جان و آبروی خود مایه خواهم گذاشت و به آن افتخار می کنم؛ پس از این که باخبر شدم آقای عظیمی را دستگیر کرده اند فورا با آقای جعفری دولت آبادی؛ دادستان محترم تماس گرفتم و علت را جویا شدمایشان گفتند تخلف عظیم خودرو پیش فروش خودرو بیش از ظرفیت تولید بوده است بنده هم در پاسخ عرض کردم بخاطر یک دستمال قیصریه را که آتش نمی زنند.
وی افزود: بنده اعتراض خود را به مسئولین این پرونده رسانده ام، اول اینکه اگر اضافه پیش فروش کرده اند می‌توان به حساب شرکت زد ضمن آن که این کارخانه در حال تولید است و آن را در اختیار مردم قرار می دهند سوم این که ایران خودرو و سایپا که شرکت های بزرگ خودرو سازی ما هستند دها برابر پیش فروش می کنند و مردم بیش از شش ماه در نوبت تحویل خودرو هستند چرا ایرادی به این شرکت ها نگرفته اند؟ اگر قانونی باید اجرا شود چرا فقط برای برخی شرکت های خصوصی اعمال می شود؟ مشکل را حل کنید حدود دویست نفر در این کارخانه در حال فعالیت هستند با بسته شدن عظیم خودرو هنری به خرج نداده ایم.
بروجردی گفت دادستان محترم پس از شنیدن حرف های بنده فرمودند که این مشکل را سریعتر بررسی می‌کنیم تا مشکل مرتفع شود، وی افزود ضمن احترام به قوه قضاییه و اعتقاد بر مبارزه جدی با فساد، برخورد بی رحمانه با قاچاق کالا، فساد سازمان یافته و فساد اداری باید در این مواقع تدبیر و عقلانیت را نیز مد نظر قرار دهد که هم با فسادمبارزه شود و هم به اشتغال این مردم ضربه نخورد.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close