اخبار بروجرد

گودرزی در تذکر شفاهی: ادامه فعالیت بازنشستگان به عنوان مشاور، دور زدن قانون محسوب می شود

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از بازنشستگان با لحاظ بودجه ۹۶ پاداش های بازنشستگی خود را دریافت کرده اند اما در سال ۹۷ با دور زدن قانون به عنوان مشاور به کار گرفته شده اند.
 

به گزارش خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی چهارشنبه ۹ خرداد مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از وزارت راه درخواست دارم به مسائل کامیون داران بیشتر رسیدگی کند. همچنین شرکت خلیج فارس کرایه رانندگان کامیون را به موقع پرداخت کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخیراً اداره منابع طبیعی حوزه انتخابیه ام به سراغ کشاورزان می‌رود و از آنها درخواست می کند که برای اثبات مالکیت زمین های کشاورزی که اجداد آنها روی آن کار کرده اند، به مرکز استان مراجعه کنند و گفته می شود ۱۰ میلیون تومان برای رسیدگی به این کار طلب می کنند، از قوه قضائیه می خواهم موضوع را رسیدگی کند.

وی افزود: برخی از بازنشستگان با لحاظ بودجه ۹۶ پاداش های بازنشستگی خود را دریافت کرده اند اما در سال ۹۷ با دور زدن قانون به عنوان مشاور به کار گرفته شده اند، از طرفی مبلغ هنگفتی از بیت المال گرفته اند و از طرف دیگر فرصت های شغلی را از جوانان گرفته اند.

دکتر لاریجانی درخصوص تذکر گودرزی گفت: کمیسیون اجتماعی به موضوع مذکور رسیدگی کند که آیا همچنین مسئله ای رخ داده است؟ که اگر اینطور باشد خلاف رخ داده و باید جلوی آن گرفته شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close