اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: نقش وزارت اطلاعات در تامین امنیت کشور بسیار برجسته و ممتاز است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ایران اسلامی به برکت مجاهدت و ایثارسربازان گمنام امام زمان(عج) و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی امن ترین کشور منطقه است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان (عج) افزود: امنیت بستر و زمینه انواع فعالیت های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم می کند.

وی اظهارکرد: پیشرفت همه جانبه در گرو برقراری امنیت پایدار است که امروز با همت سربازارن گمنام امام زمان(عج) و دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت کامل درایران وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نقش وزارت اطلاعات در تامین امنیت کشور بسیار برجسته و ممتاز است، بیان کرد: اشراف اطلاعاتی نیروهای وزارت اطلاعات در داخل و خارج مرزها در بین سرویس های اطلاعاتی و امنیتی جهان منحصر به فرد است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه وزارت اطلاعات توطئه های دشمنان را افشا می کند، اضافه کرد: وزارت اطلاعات تابع سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این وزارتخانه به هیج کدام از جریانات سیاسی، گروهی و حزبی کشور وابستگی ندارد.

*** رسیدگی به اشتغال و ازدواج جوانان از ضروریات جامعه است
امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانان ایران اسلامی شایسته بهترین امکانات هستند و مسئولان دولت باید مشکلات اشتغال و ازدواج این قشر از جامعه را برطرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ایران اسلامی کشوری جوان است ولی این جوانی ماندگار نخواهد بود.

وی اظهارکرد: نگاه مسئولان به مشکلات جوانان باید آینده محور باشد و از ظرفیت وپتانسیل های این قشر آینده ساز ایران اسلامی استفاده کرد.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: تجربه دوران دفاع مقدس ثابت کرد که اگر به نیرو و قدرت جوانان ایران اسلامی اطمینان کنیم موفق و پیروز خواهیم شد.

*** کارگران در صف اول حمایت از کالای ایرانی هستند
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به ۱۱ اردیبهشت ماه و روز جهانی کار و کارگر اضافه کرد: کار و کارگر در دین اسلام بسیار اهمیت دارد تا جایی که پیامبر (ص) به دستان پینه بسته کارگر بوسه می زند.

وی ادامه داد: اسلام کارگران را که درسنگرهای تولیدی شبانه روزی تلاش می کنند مجاهد فی السبیل الله می داند.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز به خاطر تعطیلی کارخانجات بسیاری از جوانان بیکار شده اند که باید اقدامی جهادی برای راه اندازی این واحدها به کار گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: تحقق اقتصادی مقاومتی در گرو مصرف کالای ایرانی و حمایت از کارگر ایرانی است.

***اختلاف بین شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور مشکل ساز شده است

وی با اشاره به ۹ اردیبهشت و روز شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در برخی از شهرهای کشور مانند بروجرد مشکلاتی ناشی از اختلاف نظر اعضای شورای شهر و روستا به وجود آمده که این مهم در خدمت رسانی به شهروندان اختلال ایجاد می کند. 

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: همه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تلاش کنند تا مشکلات شهری را با همدلی و همکاری حل و فصل کنند.

*** نیروی انتظامی به عنوان حافظ ارزش های اسلامی نباید تضعیف شود

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه کشف حجاب یک جرم است، گفت: نباید نیروی انتظامی را به خاطر برخورد با کشف حجاب تعدادی دختر و زن فریب خورده تضعیف کنیم.

وی افزود: وظیفه نیروی انتظامی مبارزه با جرم و جنایت است و در این راه نیز باید قاطعانه برخورد کند.
خطیب نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: مردم باید از نیروی انتظامی حمایت کنند تا بتواند با اقتدار با جرم و جنایت در کشور مبارزه کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تاکید کرد: موضوع کشف حجاب در کشور یک توطئه بزرگ و سناریوی از پیش نوشته شده دشمنان برای ایران اسلامی است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close