اخبار بروجرد

ساخت ۱۰۰واحد مسکن برای محرومان در بروجرد

روزهای بروجرد- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: در راستای حمایت از اقشار محروم سال گدشته ۱۰۰واحد مسکونی در این شهرستان احداث شده است.

سید حسین ریاضتی در گفت وگو با ایرنا افزود: برای ساخت مسکن محرومان که در شرایط سختی زندگی می کردند ۴۰ میلیون تومان وام با سود پنج درصد و ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوص پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای رفع مشکلات  مسکن روستاییان در راستای طرح انبوه سازی روستایی در روستای قلعه شمسی ۲۸ واحد آپارتمان در حال احداث بوده که با بهره برداری از آنها مجموع این واحدها به ۸۲ واحد می رسد.

به گفته وی برای ساخت هر  واحد ۴۰میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است. 

ریاضتی افزود: در راستای ساخت مسکن روستاییان ، احیا روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهر سال گذشته  ۳۷۰فقزه تسهیلات ۴۰میلیون تومانی احداث مسکن روستایی در مجموع ۱۴۷میلیارد ریال در اختیار روستاییان قرار داده شده است.

رییس بنیاد مسکن بروجرد گفت: طرح سند دار کردن مسکن روستاییان از طرحهای موفق بوده و در سال ۹۸ در سطح روستاها ۱۸۱ فقره صدور سند مسکن روستایی و در اشترینان به عنوان شهر زیر ۲۵هزار نفر  ۵۱ فقره سند صادر شده است .
ریاضتی با اشاره به انجام طرح مطالعاتی و نقشه طرح هادی روستایی گفت: ۱۴۴روستای بالای ۲۰خانوار دارای طرح مطالعاتی و نقشه طرح هادی مصوب هستند که در ۶۰روستا طرح به اتمام رسیده  و طررح بازنگری آن در حال اجرا است.

ریاضتی ادامه داد : همچنین طرح بازنگری طرح هادی ۱۴روستا آغاز شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: ۸۴درصد واحدهای مسکونی این شهرستان از مجموع ۲۴ هزار واحد تبدیل به احسن شده اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close