لرستان

جابجایی بیش از ۹۸ هزار مسافر از طریق قطارهای بین شهری راه آهن لرستان

روزهای بروجرد- مدیرکل راه آهن لرستان گفت: ۹۸ هزار و ۳۴۵ مسافر سال گذشته از طریق قطارهای بین شهری راه آهن استان جابجا شده که نسبت به سال ماقبل آن پنج درصد افزایش داشته است.

رحمت رحمت نژاد اظهار کرد: این آمار در سال ۱۴۰۱ معادل ۹۳ هزار و ۶۹۶ نفر بوده است.

او افزود: همچنین پارسال ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا از ایستگاه های ریلی استان بارگیری و ارسال شد که نسبت به ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن در مدت مشابه سال ماقبل، ۴۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن لرستان بیان کرد: همچنین طی مدت یاد شده تن کیلومتر مبدا – مقصد ( بارهای عبوری از ایستگاه های استان در مبدا و مقاصد مختلف) ۲۱۳ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۸۴۸ تن بود که نسبت به ۱۴۶ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۲۷۸ تن مدت مشابه سال قبل آن ۴۶ درصد رشد نشان می دهد.

رحمت نژاد با بیان اینکه تناژ بارگیری راه آهن لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز رشد ۳۵ درصدی داشته است عنوان کرد: میزان بارگیری در نخستین ماه امسال به بیش از ۳۵ هزار تن رسید.

او افزود: همچنین میزان تن کیلومتر مبدا – مقصد راه‌آهن لرستان طی یک ماه نخست امسال به مرز ۱۶ میلیون تن رسیده که ۳۳ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت کرده است.

 مدیرکل راه آهن لرستان اظهار کرد: طی یک ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۱۳ نفر از طریق قطارهای بین شهری جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی داشته و ۲۶ هزار و ۵۶۵ نفر مسافر نیز از طریق قطارهای حومه ای جایجا شده که نسبت به سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close