اخبار بروجردویژه ها

فاطمه مقصودی: مسئولان مشکلات شهرک مسکونی “مهرگان” بروجرد را برطرف کنند

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: شهرک مهرگان حدود ۱۰ سال است که ساخته شده اما هنوز امکانات چندانی برای رفاه حال ساکنان ندارد.

فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید از شهرک مهرگان شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: شهرک مهرگان شهرستان بروجرد آنگونه که انتظار داشتیم نتوانست توقع ساکنین را برآورده کند.

وی افزود: اکثر اهالی مسکن مهرگان شهرستان بروجرد از قشر متوسط جامعه هستند که به دلیل مشکلات زیادی که داشتند این منطقه را برای سکونت انتخاب کرده‌اند ولی متاسفانه آنگونه که باید و شاید توقع ساکنین را برآورده نکرده و اهالی مشکلات زیادی برای زندگی در این شهرک دارند.هدف ما برطرف کردن مشکلات این قشر  است که البته همت و حمایت مسئولان را نیز می‌طلبد.

نماینده بروجرد عنوان کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر در این شهرک ساکن هستند، شهرک مهرگان حدود ۱۰ سال است که ساخته شده اما هنوز امکانات چندانی برای رفاه حال ساکنان ندارد.

وی بیان کرد: از عمده مشکلاتی که اهالی مسکن مهرگان سال‌هاست با آن درگیر هستند بحث آسانسورها و معابر است، از ابتدای سال ۱۴۰۰ بازدیدهای متعددی داشتیم و سعی کردیم در این بازدیدها اهم مشکلات را به سمع و نظر مسئولان برسانیم. 

مقصودی با اشاره به دریافت اعتبار برای تکمیل این شهرک عنوان کرد: در سطح وزارتخانه آقایان مهرآبادی، شاکرمی و روستا را برای بازدید دعوت کردیم تا از نزدیک مشکلات مردم این منطقه را ببینند که این بازدیدها در سه مرحله انجام شد و حاصل این سه مرحله بازدید از وزارتخانه دریافت ۹ میلیارد تومان هزینه برای  برطرف کردن مشکل اهالی مسکن مهرگان بود.  

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون سعی ما براین است که در ابتدا نواقص و مشکلات فنی سازهای آسانسورها، زیرساخت‌ها و معابر مسکن مهرگان را رفع کنیم.

نماینده بروجرد در مجلس با اشاره به واگذاری آسانسورها به پیمانکار اظهار داشت: در اولین مرحله دریافت اعتبار ساخت و ساز، تعمیر آسانسورها به پیمانکار واگذارشده است که در بازدید اخیر خود نحوه کار و اجرای پیمانکار را مشاهده کردیم، خوشبختانه کار استارت خورده است و این قول را به اهالی مسکن مهرگان می‌دهم که  تمامی مشکلات شهرک یک به یک شناسایی، بررسی و رفع می‌شود بنابراین از ساکنین توقع دارم با صبر و حوصله خودشان ما را تا انتهای مسیر کمک کنند.

وی در رابطه با طرح مسکن ملی این شهرستان نیز گفت: طرح جدید مسکن ملی را به اتفاق دیگر مسئولان استانی و شهری از نزدیک مشاهده کردیم، این مسکن‌ها بعد از آماده شده به محرومان عزیز واگذار می‌شود. در این بازدید سعی داشتیم که اگر مشکلات و نواقصی در طرح و نقشه وجود دارد برطرف کنیم تا از ابتدا کار خوب، حساب شده و استاندارد  پیش رود تا شاهد سازه‌های خوب و به روزی در شهرستان باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close