اخبار بروجردلرستان

مشکلات آزاد راه خرم آباد – اراک؛ یک سال پس از بازگشایی

روزهای بروجرد- آزاد راه خرم آباد – بروجرد – اراک یک سال بعد از افتتاح بیش از ۱۰ مشکل اساسی دارد.

آزاد راه خرم آباد – بروجرد – اراک یک سال بعد از افتتاح در محدوده خرم آباد به بروجرد در بخش‌های مختلف مشکلات فراوانی دارد و اسباب نارضایتی مردم و رانندگان را فراهم کرده است.

دست انداز‌های متعدد، کمبود روشنایی، شیب زیاد، نبود مجتمع رفاهی، دور برگردان، زیرگذر و پمپ بنزین از مشکلات مهم آزاد راه خرم آباد – بروجرد – اراک در محدوده خرم آباد به بروجرد است.

نبود باجه اخذ عوارض در مسیر برگشت هم مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و رانندگان مجبورند برای پرداخت عوارض از بروجرد به خرم آباد مسیر چند کیلومتری را به سمت اراک تردد کرده و دوباره برگردند.

در این آزاد همچنین با وجود جانمایی دوربین‌های کنترل سرعت هنوز در اینخصوص اقدام خاصی انجام نشده و برای پایگاه‌های امداد جاده‌ای اورژانس و جمعیت هلال احمر هم کار خاصی صورت نگرفته است.

مدیر کل بازرسی لرستان درباره مشکلات این آزادراه به صداوسیما گفت: با جانمایی مکان مناسب و انتخاب جایگاه اصلی، گیت عوارضی آزادراه خرم آباد – بروجرد بزودی جابجا می‌شود.

سعید رازانی افزود: بعد ازحادثه‌ای که بر اثر برخورد یک دستگاه ماشین سنگین با باجه عوارضی آزادراه خرم‌آباد- بروجرد منجر به کشته و زخمی‌شدن ۶ نفر شد، باجه عوارضی برداشته شده است، ولی جایگاه جدید به زودی ایجاد می‌شود.

رازانی اضافه کرد: همچنین نقاط حادثه خیز و روشنایی تونل‌های آزاد راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده کم کاری توسط پیمانکار طرح برخورد قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close