اخبار ایرانورزش

لیگ برتر بدون تماشاگر شد ؛ خالی کردن استادیوم ها از ترس فیفا با بهانه ای جدید!

روزهای بروجرد- لیگ برتر بدون تماشاگر شد تا این بار مسئولان فوتبال ایران با بهانه ای جدید و به جز کرونا دست به بدون تماشاگر برگزار کردن بازی ها بزنند.

به گزارش انصاف ورزشی، روز چهارشنبه و پس از گذشت چندساعت از آغاز بلیط فروشی بازی استقلال و سپاهان، اعلام شد که تمامی بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر شد آنهم به دلیل ایراد سامانه بلیط فروشی مسابقات.

این بهانه بسیار بسیار خنده دار در حالی مطرح میشود که همه بازیها از یک سامانه بلیط فروشی نمی‌شود و از آن گذشته سامانه بلیط فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان به بهترین شکل در حال کار کردن بود و در حال حاضر بسیاری بلیط این بازی را خریداری کرده اند که مشخص نیست چگونه قرار است پول آنها عودت داده شود.

به نظر می‌رسد فوتبال ایران در حال فرار از الزامات فیفا و ای اف سی است و میخواهد با این به اصطلاح بهانه ها که بالاخره از کرونا تغییر شکل داده است زمان بخرد.

شاید کمتر کسی نداند که شاید یکی از مهم ترین دلایل این اقدامات فرار از حضور زنان ایرانی در ورزشگاه ها است؛ زنانی که نیمی از جامعه ایران را تشکیل می‌دهند و در تمام این سالها پشت دروازه های استادیوم ها شاهد حضور زنان کره‌ای، ژاپنی، سوری، لبنانی و … در استادیوم های ایران بوده‌اند اما حق ورود به ورزشگاه را نداشته اند.

به هرروی باید دید تا چه زمانی این ترفندها ادامه خواهد یافت و صبر فیفا کی لبریز خواهد شد؛ چراکه فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به اندازه کافی دلیل برای تعلیق فوتبال ایران دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close