اخبار بروجرد

عملیات تقویت شبکه آب شرب برخی مناطق بروجرد آغاز شد

روزهای بروجرد– مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: عملیات اجرایی تقویت فشار آب شرب مناطق علی آباد و اسلام آباد بروجرد آغاز شد.

حبیب اله حدادی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی تقویت فشار آب شرب این ۲ منطقه با شروع حفاری مسیر لوله گذاری خط انتقال مربوطه آغاز شد.

وی اظهار داشت: به منظور مرتفع نمودن مشکل آب شرب این محلات از مخزن ذخیره پنج هزار متر مکعبی علی آباد خط انتقالی به طول یک کیلومتر با لوله پلی اتیلن قطر ۲۰۰ میلیمتر اجرا شد.

حدادی مجموع اعتبار هزینه شده این طرح را ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شرکت آبفا عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به خشکسالی و کمبود آب در برخی روستاها هم اکنون کار آبرسانی به ۱۲ روستای این شهرستان با تانکر سیار انجام می شود.

وی اضافه کرد: مصرف روزانه آب شرب در این شهرستان به ۹۵ هزار مترمکعب رسیده و با افت فشار آب در برخی مناطق همراه شده است.

وی ادامه داد: همه افراد جامعه باید شرایط پرتنش آبی را درک و با صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی در مصرف آب بحران کم آبی را مدیریت نمایند.

حدادی با بیان اینکه هم اکنون مجموع مشترکان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این شهرستان ۱۴۵ هزار مشترک شهری و روستایی است، اظهار داشت: ۷۵ درصد آب شرب شهرستان بروجرد از چاه‌ها تامین می شود، که در صورت بحران با کمبود مواجه خواهیم شد

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close