اخبار لرستان

شهر جدید در خرم‌آباد ساخته می‌شود

روزهای بروجرد- معاون عمرانی استانداری لرستان از احداث شهر جدید در خرم‌آباد خبر داد.

احمدرضا دالوند در جلسه احداث شهر جدید در خرم آباد با اشاره به نرخ رشد جمعیتی این شهر، اظهار کرد: در رابطه با بحث قانون جهش مسکن، وضعیت توپوگرافی خرم‌آباد باعث محدودیت و مشکل در تأمین زمین شده است.

وی افزود: یکی از موضوعات اساسی که در این بازه زمانی شش ماهه دنبال شد، بحث احداث شهر جدید خرم آباد است که پس از پیگیری‌های انجام گرفته وزارت راه و شهرسازی به این نتیجه رسید که باید این امر عملیاتی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه مشاورین طرح انتخاب و استارت کار زده شده است، گفت: در جلسه امروز با مشاور و مدیران راه و شهرسازی استان فرایند کار با یک برنامه زمانبندی شش ماهه تدوین و ابلاغ شد.

دالوند ادامه داد: طی روزهای آینده مطالعات به صورت رسمی آغاز و مراحل ابتدایی این فرایند تخصصی با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “شهر جدید در خرم‌آباد ساخته می‌شود”

  1. اخی.نه بابا.تشریف داشتید کجا از اینجا بهتر .این همه زمین صاف مستعد .ساختمان وبرج طبقه طبقه تا نزدیکی خدا..اخه این طرح شما هزینه بر ووقت گیره تا بخوای بگردی زمین گیر بیارید تازه اگرم گیر بیاد مالکش که ارزون نمیده .ببین اینجا اصلا مالک نداره یا اگه داره که حرفی ندارن .تازه دارن دستفروش وسواری مسافرکش و کارمند وریس وشورای غیره وذالک هم از اونجا وسایر مناطق نزدیک اوئجا تامیین میکنن. ول کن تعارف هم نکن .اصلا ناراحتی اسمش رو هم بزار خرم اباد شمالی.از بروجرد که خیلی بهتره .دقیقا مثل بیمارستان ایتاله بروجردی در ظاهر وارد که میشی انگار بیمارستان ایت اله بروجردی خرم اباد رفتی .دیگه چه کاریه مطالعه وبرنامه ریزی دوستان چند سالی خودجوش خزم اباد نو را در اینجا تاسیس کردن.میگی نه خودت ببین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close