اخبار بروجرداخبار لرستان

سوراخ دعا گم شده است!

روزهای بروجرد– عباس گودرزی به همراه ۴ نماینده دیگر استان لرستان (مرتضی محمودوند، محمدرضا مبلغی، حسین گودرزی و یحیی ابراهیمی) در تذکری به انتصاب آنچه “یواشکی و شبانه” مدیرکل میراث‌ فرهنگی لرستان خوانده اند، اعتراض کتبی کرده‌اند.

مشخص نیست منظور از یواشکی و شبانه چیست اما می توان حدس زد که مثلا با نمایندگان هماهنگ نشده است و این حضرات احتمالا آن را توهین به خود استنباط کرده‌اند و اینچنین با عصبانیت به وزیر مربوطه تذکر داده‌اند.

 البته لذتی در عزل و نصب مدیران وجود دارد که در قانونگذاری نیست شما به ندرت نماینده‌ای پیدا خواهید کرد که این لذت را بویژه در حوزه انتخاباتی خود از دست بدهد.

 حالا شما از اصل تفکیک قوا سخن بگویید یا حتی سخنان اخیر رهبری با نمایندگان را مبنی بر عدم دخالت در عزل و نصب ها را برای این نمایندگان شاهد بیاورید اما بهرحال باب توجیه البته وسیع و فراخ است!

 وظیفه نمایندگان نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی است نه عزل و نصب، انتصاب و عزل در حوزه تخصصی وزارت‌خانه هاست و تایید صلاحیت های عمومی بر عهده نهادهای ذی صلاح، حالا این میان نمایندگان چرا چنین حقی برای خود قائل هستند بماند…

 امروز مرکز آمار کشور اعلام کرد تورم مواد خوراکی در استان لرستان به ۹۸ درصد رسیده است(جزء سه استان با بیشترین تورم مواد خوراکی در کشور) گاهی اوقات حتی عددها هم نمی توانند عمق سختی و رنجی که این روزها بر مردم می‌گذرد را توصیف کنند.

کاش این نمایندگان پیگیر، همانقدر که دغدغه جابجایی یک مدیر را دارند اراده‌ای داشتند و از وزرای مربوطه و رییس جمهور در این مورد نیز سئوال می کردند که این تورم ۱۰۰ درصدی مواد خوراکی با مردم و خانواده‌ها چه می‌کند؟

حقیقتا که “سوراخ دعا گم شده است” …

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “سوراخ دعا گم شده است!”

  1. اقایان اگر بجز این میکردند تعجب داشت چون طبق یک سنت دیرینه نمایندگان لرستان بویژه بروجرد در تمام ادوار بجز خدابیامرز خاتمی بف فکر اتصال به بالا بوده اند تا شهر خود .اقایی که نماینده بروجرد است وجدانا از اشغال تمام پستهای اداری وغیر اذاری بروجرد حتی در سطح کارمند عادی توسط غیر بومی حتی به رغم انتخابی بودن (که خودش جای بررسی وفکر دارد)اگر یکهزارم این تلاش وحرص جوش که برای مدیر میراث فرهنگی خورد را میخورد بروجرد را در روز به شهر هفتاد ملت تبدیل نمیشد .لامصب اب تهران بد ادم رو هوایی میکنه.واسه اینه نماینده محترم متوجه حوضه انتخابی خودش نیست اخه مث تهران انواع زبان ولهجه مختلف از زبان ولهجه بومی بیشتره در اینجا شاید فکر میکنه تهرانه.؟؟!!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close