اخبار بروجردویژه ها

بحران آب در بروجرد از مرز هشدار گذشته است!

روزهای بروجرد- مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: مصرف روزانه آب شرب در این شهرستان به ۹۵ هزار مترمکعب رسیده و با افت فشار آب در برخی مناطق همراه شده است.

” حبیب الله حدادی” در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش دمای هوا و قرار گرفتن در روزهای گرم سال و افزایش میزان مصرف در هفته جاری حدود ۱۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

وی ادامه داد: اکنون در شبانه روز ۹۵ میلیون لیتر آب تولید می.شود ولی با توجه به گرمای هوا، ورود مسافران و افراد غیر بومی در این ایام که مصادف شده با اوج گرما ، آبیاری فضاهای سبز سطح شهر و منازل متأسفانه برای برخی مناطق افت فشار با قطعی اب همراه بوده ایم،

حدادی اظهار داشت: این در حالیست که سال گذشته ۹۲ میلیون لیتر تولید آب داشته ایم، به عبارتی ۳ میلیون لیتر در شبانه روز افزایش تولید داریم اما بخاطر مصرف بالا جوابگو نمی باشد.

وی گفت: همه افراد جامعه باید شرایط پرتنش آبی را درک و با صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی در مصرف آب بحران کم آبی را مدیریت نمایند.

حدادی با بیان اینکه هم اکنون مجموع مشترکان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این شهرستان ۱۴۵ هزار مشترک شهری و روستایی است، اظهار داشت: ۷۵ درصد آب شرب شهرستان بروجرد از چاه‌ها تامین می شود، که در صورت بحران با کمبود مواجه خواهیم شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد بیان کرد: بحران کم آبی در این شهرستان جدی بوده و از مرز هشدار گذشته که انتظار می‌رود مردم با صرفه جویی از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close