اخبار بروجرداخبار لرستان

احمدی: مراسم روز خبرنگار با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بروجرد برگزار می‌شود

روزهای بروجرد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جهادگران عرصه تبیین کسانی جز خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات نیستند.

منصور احمدی در نشست خبری که با اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستان و با حضور دکتر مهدی عبدالی معاون مدیرکل مطبوعات و رسانه‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: هفدهم مردادماه روز تجلیل و تقدیر از مقام شامخ اهالی رسانه در روز عاشورا واقع شد دو حادثه هستند که سنخیت کاملی با هم دارند.

وی ادامه داد: همه ادارات و مسئولان خادمان عام و ما در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خادمان خاص اصحاب رسانه‌ها هستیم، اگر شما نباشید هیچ صحبت، خدمت و تبیینی صورت نمی‌پذیرد.

احمدی با اشاره به اینکه وقتی مقام معظم رهبری می‌فرماید امروز رسالت ما جهاد تبیین است، بیان کرد: جهادگران این عرصه کسانی جز خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات نیستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: ما به یک روز تحت عنوان خبرنگار اکتفا نمی‌کنیم و هفته خبرنگار را داریم که روز شنبه در اولین روز این هفته شورای اطلاع‌رسانی را داریم.

انجام ۱۱۴ برنامه زیرساختی و تحول‌آفرین طی ۱۰۰ روز گذشته

وی با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از تصدی پست مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: در این مدت فعالیت‌هایی که ما انجام دادیم در ۱۲ بند بوده که در این راستا بیش‌از ۱۱۴ برنامه زیرساختی و تحول آفرین انجام شده است.

احمدی ادامه داد: در حوزه رسانه و مطبوعات ۱۱ جلسه مستقیم با اصحاب رسانه و مطبوعات داشتیم و به صورت روزانه وقت مشخصی را به رسیدگی به امور رسانه و مطبوعات اختصاص داده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: تمام تلاش خود را در ساماندهی خانه مطبوعات لرستان انجام می‌دهیم، در حال حرکت هستیم تا به نقطه اوج برسیم.

وی عنوان کرد: ادعایی نداریم که تمام کارها به نحو احسنت انجام می‌شود اما این ادعا را داریم که در راستای رسانه و مطبوعات ساکت و راکد نماندیم بلکه در حال حرکت هستیم.

احمدی ادامه داد: با همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکاتبه کردیم که در حد توان خود در این هفته از خبرنگاران تجلیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در ابتدای هفته آینده برنامه شورای اطلاع‌رسانی را داریم که ریاست آن با استاندار خواهد بود.

وی ادامه داد: به خاطر تلاقی این ایام با ایام محرم در نظر داریم برنامه این روز رنگ‌ و بوی شهید و شهادت بگیرد و رسالت خبری شما پررنگ‌تر شود تصمیم گرفتیم مراسم روز خبرنگار را امسال به نحوی دیگر برگزار کنیم.

احمدی بیان کرد: ما هفت شهید در حوزه خبر داریم که سه شهید بزرگوار هژبر، حیدریان و صارمی به صورت تخصصی در حوزه خبر کار می‌کردند، به همین مناسبت که مدفن شهید بروجردی در شهرستان بروجرد قرار دارد یک رویداد یک روزه تقدیر و تجلیل از شما خبرنگاران را در شهرستان بروجرد برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: اولین برنامه ما در این روز حضور بر سر قبر شهید صارمی و پس از آن مراسم تقدیر و تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات لرستان با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن شهید آوینی ارشاد اسلامی لرستان، عنوان کرد: تمام اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان در حوزه فرهنگ و هنر جذب شده و تفاهم‌نامه با پیمانکاران برای انجام چهار پروژه منعقد شده و دو پروژه نیز تا پایان ماه جاری شروع به کار می‌کنند که برخی از این پروژه‌ها وقفه ۱۴ ساله دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close