اخبار بروجرد

۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احیای سامان کاشی بروجرد اختصاص یافت

روزهای بروجرد– رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده از سوی وزارت صمت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احیای مجدد کارخانه سامان‌کاشی بروجرد اختصاص یافت.

” محمد اصل مرزی” در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بانک صنعت و معدن به عنوان متولی پرداخت اعتبار مورد نیاز برای بازسازی و نوسازی این واحد تولیدی تعیین شده که این میزان تسهیلات به زودی پرداخت می شود.

وی بیان کرد: با احیای این واحد تولیدی سالانه سه میلیون مترمربع انواع کاشی تولید و زمینه ایجاد  ۲۰۰ فرصت شغلی فراهم خواهد شد. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد افزود: سامان‌کاشی بروجرد یکی از کارخانجات حوزه صنایع معدنی و معتبر کشور و حتی خاورمیانه است که فعالیت آن از سال ۷۴ آغاز شد.

وی اضافه کرد: این واحد صنعتی به دلایل مختلف از جمله مشکلات مدیریتی، ساختار نیروی انسانی شاغل و نبود سرمایه در گردش مورد نیاز از حدود هشت سال گذشته به یکی از صنایع راکد و تعطیل تبدیل شده است.

اصل مرزی ادامه داد: کارخانه سامان کاشی بروجرد در زمینه تولید کاشی کف، دیواری و نما فعالیت می کند و  ۴۰ درصد تولیدات آن به کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و هلند و کشورهای آسیای میانه، حوزه قفقاز، عراق، افغانستان، آفریقای جنوبی و عربستان صادر می شود.

کارخانه سامان کاشی در سال ۱۳۷۴ در جنوب شهرستان بروجرد و در مجاورت بزرگراه بروجرد – دورود – خرم آباد ساخته شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close