اخبار بروجرد

جمع‌آوری ۸۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان بروجرد

روزهای بروجرد- در هجدهمین جشن گلریزان بروجرد ۸۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد کمااینکه در شهرستان بروجرد ۵۲ نفر زندانی جرائم غیرعمد وجود دارد که یکی‌از این زندانیان خانم و ۵۱ زندانی دیگر آقا هستند و میزان بدهی این زندانیان پنج میلیارد تومان است.
 

 

به گزارش ایکنا، هجدهمین جشن گلریزان در تالار امیران بروجرد با حضور مسئولان و خیرین برگزار شد تا با جمع‌آوری کمک‌های نقدی زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم شود.

توکل شاکرمی، مدیر کل ستاد دیه استان لرستان در رابطه با این جشن گلریزان، گفت: در حال حاضر ۴۰۳ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان لرستان هستند که بدهی این زندانیان ۴۰ میلیارد تومان است و با جمع‌آوری ۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و همچنین رضایت گرفتن از شاکیان و تسهیلات می‌توان این زندانیان را از زندان آزاد کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۷۴ نفر در سطح زندان‌های استان لرستان با بدهی ۲۳ میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند که از این میزان بدهی ۱۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و ۱۳ میلیارد تومان هم از طریق کمک خیرین، رضایت گرفتن از شاکیان و تسهیلات تامین شد.

شاکرمی اضافه کرد: در شهرستان بروجرد ۵۲ نفر زندانی جرائم غیرعمد وجود دارد که یکی‌از این زندانیان خانم و ۵۱ زندانی دیگر آقا هستند که میزان بدهی این زندانیان پنج میلیارد تومان است و در جشن گلریزان این شهرستان ۸۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی جمع‌آوری شد.

وی افزود: البته بخشی از مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان توسط خیرین استانی تامین می‌شود اما خیرینی هم از خارج استان برای کمک به آزادی زندانیان تمایل دارند در این برنامه شرکت کنند که در مجموع می‌توان تعداد بیشتری از زندانیان را آزاد کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close