اخبار بروجردلرستان

مشکلات آزاد راه خرم آباد – اراک؛ یک سال پس از بازگشایی

روزهای بروجرد- آزاد راه خرم آباد – بروجرد – اراک یک سال بعد از افتتاح بیش از ۱۰ مشکل اساسی دارد.

آزاد راه خرم آباد – بروجرد – اراک یک سال بعد از افتتاح در محدوده خرم آباد به بروجرد در بخش‌های مختلف مشکلات فراوانی دارد و اسباب نارضایتی مردم و رانندگان را فراهم کرده است.

دست انداز‌های متعدد، کمبود روشنایی، شیب زیاد، نبود مجتمع رفاهی، دور برگردان، زیرگذر و پمپ بنزین از مشکلات مهم آزاد راه خرم آباد – بروجرد – اراک در محدوده خرم آباد به بروجرد است.

نبود باجه اخذ عوارض در مسیر برگشت هم مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و رانندگان مجبورند برای پرداخت عوارض از بروجرد به خرم آباد مسیر چند کیلومتری را به سمت اراک تردد کرده و دوباره برگردند.

در این آزاد همچنین با وجود جانمایی دوربین‌های کنترل سرعت هنوز در اینخصوص اقدام خاصی انجام نشده و برای پایگاه‌های امداد جاده‌ای اورژانس و جمعیت هلال احمر هم کار خاصی صورت نگرفته است.

مدیر کل بازرسی لرستان درباره مشکلات این آزادراه به صداوسیما گفت: با جانمایی مکان مناسب و انتخاب جایگاه اصلی، گیت عوارضی آزادراه خرم آباد – بروجرد بزودی جابجا می‌شود.

سعید رازانی افزود: بعد ازحادثه‌ای که بر اثر برخورد یک دستگاه ماشین سنگین با باجه عوارضی آزادراه خرم‌آباد- بروجرد منجر به کشته و زخمی‌شدن ۶ نفر شد، باجه عوارضی برداشته شده است، ولی جایگاه جدید به زودی ایجاد می‌شود.

رازانی اضافه کرد: همچنین نقاط حادثه خیز و روشنایی تونل‌های آزاد راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده کم کاری توسط پیمانکار طرح برخورد قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close