اخبار بروجردلرستان

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان به ۱۹۳۶ نفر رسید

روزهای بروجرد- پس از حدود دو هفته بی خبری از آمار مبتلایان به کرونا در استان بالاخره رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با دستور استاندار آمار جدید بیماران کرونایی را اعلام کرد.

آنچه که از گفته های محمد رضا نیکبخت بر می آید این است که در دوازده روز گذشته ۵۳۶ لرستانی به کرونا مبتلا شده اند که میانگین ۴۵ نفر در روز را نشان می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت شده است.

محمدرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ابتلاء به کرونا در لرستان، اظهار داشت: از مجموع ۵۴۲ نمونه ارسالی طی ۲۴ ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان، ۴۶ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان اضافه شد.

وی، گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر به جانباختگان استان به علت کووید ۱۹ اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه متأسفانه تاکنون ۱۲۷ نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته اند، بیان داشت: تا کنون ۹ هزار و ۶۰۵ نمونه از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد هشت هزار و ۲۶۵ نمونه پاسخ داده شده و از این تعداد هزار و ۹۳۶ مورد مثبت اعلام شده است.

نیکبخت با بیان اینکه تعداد ۴۶ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، گفت: تعداد ۶۱ نفر از مبتلایان کووید ۱۹ پس از بهبودی نسبی طی ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی استان مرخص شده اند.

وی، افزود: از ابتدا تا کنون تعداد هزار و ۷۸۴ نفر در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده اند که پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close