اخبار جهان

اعلام آمادگی سازمان ملل برای بررسی مسمومیت دختران دانش‌آموز در ایران

روزهای بروجرد– فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد درباره جمله مسمومیت مشکوک تعدادی از دانش‌آموزان دختر در مدارش ایران گفت: «ما قطعا گزارش‌های مربوط به مسمومیت در بین دانش‌آموزان را دنبال می‌کنیم و تیم کشوری سازمان ملل متحد در ایران برای بررسی سریع و دقیق واقعیت‌های این موضوع اعلام آمادگی کرده است.»

 

فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد درباره جمله مسمومیت مشکوک تعدادی از دانش‌آموزان دختر در مدارش ایران گفت: «ما قطعا گزارش‌های مربوط به مسمومیت در بین دانش‌آموزان را دنبال می‌کنیم و تیم کشوری سازمان ملل متحد در ایران برای بررسی سریع و دقیق واقعیت‌های این موضوع اعلام آمادگی کرده است.»

او افزود: «مهم است که مسئولان ایرانی این موضوع را به طور کامل و شفاف بررسی کنند. ولی ما همچنان به نظارت بر آنچه در آنجا رخ می‌دهد ادامه خواهیم داد».

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملل، فرحان حق در پاسخ به اینکه آیا سازمان ملل به مقامات ایرانی کمک می کند و یا در هر تحقیقی در مورد مسمومیت دختران دانش آموز مشارکت خواهد کرد، گفت: «تیم کشوری ما در ایران آمادگی خود را برای کمک به مشخص شدن واقعیت این موضوع به مسئولان اعلام کرده است. بدیهی است که باید ببینیم چه می‌شود. اما این بر عهده مقامات ایرانی است که به‌طور کامل و شفاف بررسی کنند».

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close