اخبار بروجردویژه ها

از برگزاری “هفته فرهنگی پاریس” در بروجرد چه خبر؟!

روزهای بروجرد- الهام شاهدپور: خبر برگزاری “هفته فرهنگی پاریس” در بروجرد که آذر ماه ۹۶ آن را منتشر کردیم و قرار بود آن زمان با حضور هنرمندانی از اروپا در شهرمان برگزار شود از اخبار مسرت بخش آن زمان بود.

 

این وعده را هم “علی کورانی فر” فرماندار سابق بروجرد داده بود آن هم در جلسه ای که با نمایندگان هنرمندانی از فرانسه و اروپا داشته است.

این خبر آن موقع اینقدر برای خودم جذاب بود که به عنوان اولین خبرنگار با جناب فرماندار مصاحبه و اخبارش را در خبرگزاری تسنیم منتشر کردم. اما پس از آن نه از هفته فرهنگی پاریس در بروجرد خبری شد و نه حتی دیگر یادمان آمد قراری برای این کار داشته ایم، “نه خانی آمد نه خانی رفت!”

دوباره رسیدیم سرخط از صفر شروع کردنمان و اینکه ثابت کنیم بروجرد و همه ظرفیت هایش، همه آدم های موفقش و همه تاریخ و فرهنگ پر فراز و نشیبش که زمانی این شهر را مرکز ایالتهای غرب کشور کرده بود حالا در فراموشی محض درگیر و دار دعواهای جناحی و سردمداری مدیرانی بعضا نالایق و “نان به نرخ روز خور” شده است.

نمی‌خواهیم ساز ناامیدی را کوک کنیم که بعد مخاطبانمان به ما بگویند این همه ناامیدی در شهر تزریق نکنید که اتفاقا حرفشان هم درست است، اما حرف ما مطالبه گری از مسئولانی است که اندازه حرفهای “صد من یک غازشان” هم نیستند و اینقدر از آنها بد شنیده ایم که نمی خواهیم باور کنیم آنها مسئولی در این شهر هستند.

از مسئول و مدیر هم که بگذریم بهتر است سوزنی هم به خودمان بزنیم و بعد جوالدوزی به مسئولان! خانم و آقای شهروند بروجردی هیچ نشسته اید با خود بیندیشید ما چقدر برای بروجردمان دل سوزانده ایم؟! مایی که حتی هنوز هم خرده فرهنگ های زندگی شهر نشینی مثل گذاشتن زباله ها در یک ساعت مشخص در محل های تعین شده را رعایت نمی کنیم یا اینکه هنوز پرت کردن زباله از شیشه ماشین را کار بدی نمی دانیم نباید صدایمان را بر سر مسئولی که مسئولیتش را خوب انجام نمی دهد بلند کنیم!

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close