اخبار بروجرد

همایش نکوداشت مهرداد اوستا در بروجرد برگزار می شود

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: همزمان با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری همایش نکوداشت مهرداد اوستا پدرشعرانقلاب در بروجرد برگزار می شود.

محمد مهرافزون در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به مناسبت بیست و نهمین سال در گذشت این استاد فرزانه همزمان با خجسته ایام گرامیداشت هفته معلم این همایش با حضور استاد دکترعبدالجبار کاکایی شاعر و پژوهشگر و همچنین دکترمحمدرضا روزبه شاعر و استاد ادبیات ایران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: از پژوهشگران و علاقمندان دعوت می شود، مقالات خود را در هشت موضوع از جمله فراز و فرود تخیل شاعرانه در قصاید اوستا، همگرایی سبک خراسانی وعراقی در شعر اوستا، سبک شناسی نثر اوستا با تکیه بر کتاب تیرانا و تحلیل گفتمان سروده های انقلابی اوستا تا هفتم اردیبهشت به دبیرخانه همایش ارائه دهند. 

مدیرآموزش وپرورش بروجرد با اشاره به برنامه های هفته معلم اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شاهد، ایثارگران و پیشکسوتان امر تعلیم و تربیت، عیادت و دلجویی از بیماران فرهنگی بستری در مراکز درمانی، حضور فرهنگیان و دانش آموزان در گلزار شهیدان و تجدید میثاق با آنان و دیدار با ائمه جمعه از مهمترین برنامه های بزرگداشت هفته معلم در بروجرد است. 

مهرافزون، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی ویژه فرهنگیان، تزئین مدارس، مراسم متمرکز تجلیل از معلمان نمونه از دیگر برنامه های این هفته است. 

وی ادامه داد: همچنین در هفته بزرگداشت مقام معلم از ۱۲معلم نمونه شهرستانی و استانی تجلیل می شود. 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: تعمیق روحیه سپاسگزاری از معلم به عنوان عنصر موثر در تربیت مورد توجه جدی برنامه ریزان است و با درونی کردن و نشاندن باور برجان آحاد جامعه برای رسیدن به جایگاه به حق معلمان باید تلاش شود. 

آموزش و پرورش شهرستان۴۰۰۰ هزار نفری بروجرد افزون بر ۵۴ هزار دانش آموز و سه هزارو ۴۰۰ فرهنگی شاغل دارد. 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close