اخبار ایران

ابراهیم رییسی: رهبری فرمانده هستند و فرمان می‌دهند؛ بنده و سایر دوستان باید عمل کننده باشیم

روزهای بروجرد- رییس جمهور گفت: باید عقب ماندگی‌ها را دنبال کنیم و همه بدنه دولت باید اینگونه عمل کنند، رهبری فرمانده‌ هستند و فرمان می‌دهند و بنده و سایر دوستان باید عمل کننده باشیم.

ابراهیم رییسی در نشست با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان کرمان افزود : شرایط تهدید و تحریم را از جانب دشمنان داریم و اعلام و اقدام کردیم که پیشرفت کشور و مشکلات اقتصادی را به تحریم‌ها گره نمی‌زنیم.

وی اظهار کرد: تیم اقتصادی دولت کار می‌کند و جمهوری اسلامی در هیچ جا میز مذاکره را ترک نکرده است اما پیشرفت و اقتصاد را معطل نمی‌کنیم که یک نفر لبخند بزند یا اخم کند و این اخم‌ و لبخند برای ما مهم نیست و پیشرفت و توسعه کشور را با قدرت ادامه می‌دهیم.

 رییسی با بیان اینکه در صادرات و واردات سرمایه‌گذاری اقتصادی را انجام می‌دهیم، اظهار کرد: اصلاح ساختارهای اقتصادی اگر در سال‌های قبل انجام می‌شد، بهتر بود اما این کار را نکردند و ما این امور را دنبال می‌کنیم و بر خلاف خواست دشمنان اما به لطف خدا و کمک مردم مسائل کشور با قدرت پیش می‌رود.

رییس جمهور تصریح کرد: با علم و اطلاع می‌گویم که آینده برای کشورمان بسیار درخشان است، هرچند اراده کرده‌اند مردم ما ناامید شوند و ما پیشرفت نکنیم اما با رهنمودهای رهبری امور را پیش می‌بریم.

 رییسی عنوان کرد: ترک امر به معروف و نهی از منکر جامعه را مرده می‌کند و ما نباید کاستی‌ها و کژی‌ها را قبول کنیم و باید نسبت به آن حساس باشیم بنابراین مشکلات را باید در موقع خودش بیان کنیم و بیان انتقادات و پیشنهادات نشان می‌دهد جامعه ما زنده و پویاست.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه تحریم‌ها و دغدغه‌ها ما می‌توانیم و کارهای بزرگ و ماندگاری داشته باشیم که از فرهیختگان ما بر می‌آید

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close