اخبار بروجرد

بیش از دوسوم نانوایی‌های بروجرد به دستگاه کارتخوان مجهز شده‌اند

روزهای بروجرد– رییس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد گفت: بیش از دوسوم خبازی‌های شهرستان به دستگاه کارتخوان مجهز شده‌اند.

علی شاهرودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و با هدف شفاف‌سازی خرید نان از منظر میزان مصرف و کنترل قیمت، انجام شده است.

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد خاطرنشان کرد: در این طرح نوع نان توسط مشتری به میزان دلخواه انتخاب و محاسبه قیمت از طریق دستگاه تعیین می‌شود و در این مرحله طبق روال گذشته قیمت نان بدون تغییر و افزایش خواهد بود.

شاهرودی اضافه کرد: اجرای این طرح سبب می‌شود نانوایی‌ها کیفیت نان خود را افزایش داده و تمامی نانوایی‌ها به‌ صورت منظم رصد و ساماندهی بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به خرید گندم مازاد کشاورزان بیان کرد: تاکنون ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، پول گندم کشاورزان به‌روز به بانک ارجاع داده می شود و به نوبت پول گندم به کشاورزان داده می‌شود.

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود، افزود: ۲ انبار کالاهای اساسی شامل برنج و شکر در بروجرد وجود دارد که در یک‌ساله یک هزار و ۱۰۰ تن شکر و ۵۰۰ تن بروجرد توزیع شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close