اخبار بروجرد

گودرزی: نیازمند انسجام دولت و مجلس هستیم/ با استیضاح وزیر صمت شرایط تغییر نمی‌کند

روزهای بروجرد– نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در شرایط فعلی نیازمند انسجام دولت و مجلس هستیم و با استیضاح وزیر صمت تغییری در وضعیت موجود ایجاد نمی‌شود.

عباس گودرزی در گفتگو با مهر با اشاره به مطرح شدن درخواست استیضاح وزیر صمت در مجلس، بیان کرد: اساساً هر کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم، باید بسنجیم که آیا وضعیت را بهتر خواهد کرد یا خیر، در غیر این صورت کار خارج از عقلانیت خواهد بود.

وی اظهار کرد: تشخیص بنده این است که با استیضاح وزیر صمت اتفاقی نیفتاده و تغییر محسوسی ایجاد نمی‌شود، زیرا وضعیت موجود محصول مجموعه‌ای از علل و عوامل است که دست به دست هم داده تا شاهد وضع موجود باشیم.

گودرزی تأکید کرد: از سوی دیگر زود است که برای یک عرصه بزرگ که متأثر از شرایط تحریم و خیلی دیگر از تصمیمات حوزه اقتصادی است، تصمیم‌گیری کنیم که وزیر آن تغییر کند. ما در حوزه صنعت، تولید و اشتغال باید مؤلفه‌های زیادی را ارزیابی کنیم، زود است که ظرف یک سال بخواهیم نسبت به تغییر وزیر این وزارتخانه اقدام کنیم.

نماینده بروجرد در مجلس شورای تصریح کرد: ما باید واقع‌نگر باشیم. در شرایط فعلی کشور، دولت نیازمند انسجام، همدلی، تلاش شبانه‌روزی و حمایت و همراهی مجلس است. ما نباید احساسی تصمیم بگیریم. نظر بنده نافی نقاط ضعف مجموعه وزارت صمت نیست، همان طور که هر بخشی نقاط ضعف و قوتی دارد.

وی بیان کرد: نظر بنده این است که وضع موجود محصول نقاط ضعف وزیر صمت نیست که با تغییر فرد بخواهیم وضعیت را تغییر دهیم. صحبت‌های بنده نافی نقش نظارتی مجلس نیست، مجلس نظارت مؤثر خود را ادامه خواهد کرد، منتها باید نقاط قوت وزیر صمت نیز در این مدت کوتاه دیده شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close