اخبار بروجردویژه ها

اولین سفر وزرای دولت سیزدهم به لرستان/ سجادی به بروجرد آمد

روزهای بروجرد- وزیر ورزش و جوانان گفت: ۶۰۰۰ سالن ورزشی در کشور به خاطر کرونا تعطیل است.

سید حمید سجادی در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بروجرد یکی از شهرستان‌های زیبا، زنده و یکی از شهرستان‌های نمونه کشور است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برکات و فواید این نوع سفرها این است که آدم از نزدیک می‌بیند، لمس و درک می‌کند و با مردم هم صحبت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: به پروژه‌ها و اماکن ورزشی علاقه‌مند هستم چون جایی است که علاوه بر ورزش کردن ما کارگاه تولید انسان داریم.

سجادی اضافه کرد: در این جاها باید انسان‌سازی شده و اوقات فراغت پربار شود و مجدداً باید کارخانه تولید امید باشیم و امیدآفرینی داشته و استعدادها را پیدا و میدان داد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: فعالیت برخی رشته‌های ورزشی در ایام کرونا ممنوعیت داشته و خطرآفرین است و برخی هم دستورالعمل دارد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: فردا شب مسابقات تمام می‌شود یعنی الان با افتخار جمهوری اسلامی ایران میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جهان زیر ۱۹ سال است پس ما به این درایت رسیدیم که فدراسیون جهانی والیبال قهرمانی جهان را در ایران برگزار می‌کند و هم از نظر تست دوپینگ، تست‌های کرونایی و فضای استاندارد که لازم است را دارد.

سجادی اظهار کرد: در برخی رشته‌های ورزشی مثل استخرهای سرپوشیده امکان انتشار ویروس کرونا وجود دارد و جان ورزشکاران به خطر می‌افتد بنابراین طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا در ورزش و ستاد کرونای کشور برنامه‌ریزی شده که چه رشته‌های ورزشی فعال باشند و چه رشته‌هایی با محدویت فعال بوده و چه رشته‌های فعلا فعال نباشند.

وی تصریح کرد: در کشور حدود ۶۰۰۰ مکان ورزشی به خاطر کرونا تعطیل است که این خوب نیست چون برخی از این اماکن سرمایه‌گذار دارند که چشم امید به درآمد آن داشتند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از اماکن مختلف ورزشی بروجرد بازدید شد برخی این اماکن ۲۰ سال سن دارند و فعال‌ هستند.

سجادی اضافه کرد: در مجموعه ولایت ورزشکاران مشغول ورزش اسکیت هستند ولی آسفالت سطح شیبدار زبر بوده و خطر زمین خوردن برای بچه‌ها فراوان است.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از ظرفیت های ورزشی بروجرد

وزیر ورزش و جوانان در جریان این سفر از ورزشگاه ولایت بروجرد دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای این طرح مهم شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در سفر به بروجرد پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان از خوابگاه، سالن شمشیربازی و ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد بازدید کرد.

این ورزشگاه از طرح های مهم عمرانی ورزشی لرستان و بروجرد محسوب می شود و با پیشرفت فیزیکی بالا قرار است امسال بهره برداری شود.

یکی از مشکلات ایجاد شده در راستای اجرای این طرح، وجود معارض بود و سال گذشته با منابعی که تامین شد این مشکلات برطرف شده است و پیمانکار کار را با سرعت بیشتری پیگیری می کند.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، فرماندار بروجرد و جمعی از مسوولان شهرستانی سید حمید سجادی را در این بازدیدها همراهی می  کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close