اخبار ایران

علم الهدی: همه پرسی استقلال ایالت تگزاس در آمریکا و انحلال کابینه دولت رژیم صهیونیستی، سرآغاز فروپاشی جهان پسامدرنیسم است، اما ایران در اوج اقتدار است

روزهای بروجرد- خطیب نماز جمعه مشهد با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که مدیریت اسلامی دارد گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و مسئولان در این کشور با مردم ممزوج و مانوس هستند.

حجت‌الاسلام علم الهدی افزود: تنها کشوری که به معنای واقعی کلمه، مدیریت اسلامی در آن اجرا می‌شود، جمهوری اسلامی ایران است. در دنیای اسیر مدرنیته که همه پرسی استقلال ایالت تگزاس در آمریکا و انحلال کابینه دولت رژیم صهیونیستی، سرآغاز فروپاشی جهان پسامدرنیسم است، ایران اسلامی در اوج اقتدار است و مسئولان در این کشور با مردم ممزوج و مانوس هستند. امروزه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که شیوه مدیریت دینی در آن درحال اجراست و انقلاب اسلامی به جهان نشان داده که می‌توان یک کشور را مبتنی بر حکم دین خدا مدیریت کرد.

وی ادامه داد: البته مشکلاتی هم در حوزه اجرا و مدیریت وجود دارد که قطعاً می‌توان با استعانت از آموزه‌های دینی، نسبت به حل این مشکلات هم اقدام کرد و اگرچه تحولات اقتصاد جهانی به همراه برخی ناکارآمدی‌ها و چپاول عده ای دلال و سودجو شرایط معیشتی مردم را سخت کرده اما سرافرازی نظام ما موضوعی است که توسط پیغمبر اکرم (ص) پیش بینی می‌شد و ائمه اطهار (ع) به وقوع آن دلگرم و امیدوار بودند.

علم الهدی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر ضرورت همدلی مردم و مسئولان ابراز کرد: القای بی آیندگی، بن بست و اینکه مسئولان نمی‌توانند کشور را اداره کنند، از جمله کارهایی است که بدخواهان ایران انجام می‌دهند و هرکس که ایمان مردم را تضعیف و آن ها را نسبت به تلاش‌های مسئولان بی اعتماد و بدبین کند، دانسته یا نادانسته به سود دشمن کار می‌کند. در این شرایط، تکلیف انقلابی ایجاب می‌کرد که منویات مقام معظم رهبری موردتوجه قرار بگیرد و لذا درست نیست که در روز چهارشنبه فرمایشات رهبر معظم انقلاب منتشر شود اما یک رسانه مطبوعاتی انقلابی، تیتر یک شماره آن روز را به یک مصاحبه غیرمرتبط با فرمایشات رهبری اختصاص بدهد که اگرچه این یک اقدام نادانسته بود اما درهرحال، مصداق جفا در حق ولایت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد: موضوعی که امام رضا (ع) بیش از هرچیز بر آن تاکید داشتند، مسئله ولایتمداری بود به این معنا که مردم دنبال امام راه بیفتند و پیرو خط او باشند زیرا اگر این تبعیت مطلق از شجره امامت وجود داشته باشد، جامعه در مسیر تعالی پیش خواهد رفت. از خداوند متعال می‌خواهیم که نقطه تحقق آرمان های معصومین را با فرج امام زمان (عج) مصادف بگرداند و ارواح طیبه امام و شهدا را از پایمردی این ملت در پای خیمه انقلاب و نظام راضی و خشنود بگرداند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close