اخبار بروجرد

صدور مجوز استاندارد ۳۵ وسیله تفریحی در شهربازی مجتمع دیپلمات سنتر بروجرد

روزهای بروجرد- رییس اداره استاندارد بروجرد از صدور مجوز استاندارد برای ۳۵ وسیله تفریحی در شهربازی مجتمع دیپلمات سنتر بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، ندا مقدم حسینی در این باره گفت: در راستای استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی ها، پس از بازرسی های انجام شده، برای ۳۵ وسیله در شهربازی مجتمع دیپلمات سنتر مجوز استاندارد صادر شد.
وی افزود: این تجهیزات شامل ۷ دستگاه ماشین برقی، ۴ دستگاه سیمولاتور، ۳ دستگاه تکان دهنده و ۲۱ دستگاه انواع گیم می باشد.
رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد بیان کرد: انجام بازرسی های دوره ای در طول مدت اعتبار یک ساله مجوز استاندارد، الزامی است و بهره بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.
وی اظهار کرد: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پرتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام نمایند تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند.
گفتنی است تجهیزات تفریحی مستقر در پارک بازی و شهر بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و شهرداران، مالکان و بهره برداران موظفند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام نمایند تا ایمنی و سلامت مردم به ویژه کودکان، به خطر نیفتد.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close