اخبار بروجردویژه ها

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن کشور: راه آهن دورود – بروجرد – ملایر بخشی از یک پروژه سراسری است

روزهای بروجرد- معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: مسیر توسعه هر استان از بهبود حمل و نقل عبور می‌کند. راه آهن دورود – بروجرد – ملایر بخشی از یک پروژه سراسری است.

به گزارش ایلنا، عباس خطیبی در جلسه‌ی تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف وضعیت راه‌آهن بروجرد اظهار داشت: موضوعیت زیرساخت‌های حمل و نقل در هر منطقه و استان بسیار حائز اهمیت است. امکان ندارد استانی وضعیت حمل و نقلی نامناسب داشته باشد و در مسیر توسعه قرار گیرد.

خطیبی ادامه داد: این استان رنگ و بوی راه‌آهن را از خیلی سال‌ها پیش به خود دیده. هدف ما از وصل‌کردن راه‌آهن دورود به بروجرد و سپس از بروجرد به ملایر بسیار فراتر از یک پروژه است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه بروجرد را به شبکه راه‌آهن وصل می‌کنیم، بخشی از کلیدر یک پروژه سراسری را نیز کامل می‌کنیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن کشور عنوان کرد: هدف ما از این جلسه و بازدید این است که خود را موظف می‌دانیم طی بازدیدها و صحبت مستقیم با دست‌اندرکاران پروژه، در روند اجرا تسریع بخشیم. همچنین تاکید می‌کنم که هدف این پروژه‌ها این نیست که زندگی و معیشت هیچ یک از شهروندان مورد آسیب قرار گیرد. خود را موظف می‌دانیم اگر حق‌الناسی بر گردن ما است، پرداخت شود.

خطیبی خاطرنشان کرد: درحال حاضر از ۲۷ کیلومتر، حدود ۴۰۰ متر از پروژه در اختیار پیمانکار است که می‌طلبد معارضین و ساکنان منطقه همکاری‌های لازم را داشته باشند تا به سرعت بتوانیم جلو برویم.

نماینده بروجرد در مجلس گفت: راه‌آهن یک پروژه‌ی حیاتی برای بروجرد است. یکی از مطالبات به حق مردم همین موضوع است.

وی افزود: مردم دیگر از شعارها در این خصوص خسته شده‌اند و باید پروژه عملیاتی شود.

فاطمه مقصودی اظهار داشت: خط راه آهن دورود – بروجرد – ملایر درحال حاضر عملیاتی شده و امروز بازدیدی از محل اجرای پروژه داشتیم.

جلسه تعیین تکلیف پروژه راه‌آهن دورود – بروجرد – ملایر باحضور خطیبی معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، منعمی فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین و جمعی از شهروندان در محل فرمانداری برگزار شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close