اخبار بروجردویژه ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان: مکان‌یابی شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد انجام‌شده است

روزهای بروجرد– مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: مکان‌یابی شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد انجام‌ شده است.

بختیار رازانی در دیدار با فرماندار بروجرد اظهار کرد: در حال حاضر شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو بروجرد فعال هستند و همچنین این شرکت پیگیر تملک زمین برای اجرای شهرک شماره ۳ بروجرد که از مصوبات سفر ریاست‌جمهوری نیز بوده است.

وی تصریح کرد: مکان‌یابی شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد انجام‌شده که قسمتی از اراضی در زمین‌های ملی و قسمتی در مستثنیات اشخاص واقع و پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق دو و تأمین اعتبار این شهرک انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل شهرک صنعتی شماره دو بروجرد به منطقه ویژه اقتصادی بروجرد تبدیل ‌شده و لازمه ایجاد منطقه ویژه محصور کردن آن و همچنین احداث گمرک، ساخت جاده حراستی، نصب دوربین‌های مداربسته، نصب باسکول توزین و ملزومات لازم جهت ایجاد منطقه ویژه بوده که با اعتبارات قطره‌چکانی امکان‌پذیر نیست و ضروری است که فرماندار عنایت لازم به‌منظور تأمین اعتبار برای ایجاد این زیرساخت‌ها به عمل آورد.

رازانی قول مساعد داد که از محل منابع داخلی شرکت نیز قسمتی از اعتبار مورد نیاز را تأمین کند به‌طوری‌که در سال ۱۴۰۲ گمرک منطقه ویژه احداث‌ شود و دیوار و حصار آن کامل انجام و منطقه ویژه بروجرد به‌عنوان محل سرمایه‌گذاری‌های صادراتی شمال استان تبدیل شود.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی بروجرد ۲ در مساحت حدود ۶۰ هکتار در دومین جلسه شورای عالی مناطق با مدیرمسئولی شرکت شهرک صنعتی به تصویب رسید و در حال حاضر لرستان دارای دو منطقه ویژه اقتصادی، لرستان (ازنا) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بروجرد با سازمان مسئولی این شرکت است.

منبع: ایسنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close