اخبار بروجرد

حفظ تالاب بیشه دالان بروجرد مطالبه عمومی مردم است

روزهای بروجرد– معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حفظ تالاب بیشه دالان بروجرد مطالبه عمومی مردم است.

مجید منعمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزادسازی رودخانه مطالبه مردم شهرستان است که در این راستا دادستان و ما پای‌کار هستیم، به‌شرط اینکه منافع مردم تأمین شود و تغییر در منافع مردم اتفاقی بیفتد به‌زودی این موضوع را رقم خواهیم زد که مردم از مواهبی که وجود دارد و تاکنون از آن بهره‌مند نبودند، بهره‌مند بشوند.

وی تصریح کرد: صحبت شده که طرحی شهرداری با میراث فرهنگی انجام دهند یک راه‌سازی و امکان سازی مناسب بعد از آزادسازی انجام شود که این مسیر به مسیر گردشگری تبدیل شود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: باید به‌گونه‌ای باشد که افرادی که از اقصا نقاط جغرافیایی ایران به بروجرد می‌آیند از آن استفاده کنند و مردم بروجرد نیز از امکانات تفریحی گردشگری که برای آن تعریف شود بتوانند بعد از آزادسازی استفاده کنند.

منعمی با اشاره به وضعیت تالاب بیشه دالان، اضافه کرد: قبلاً طرح جامع مطالعاتی برای این موضوع تدوین شده که باید در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب بشود قبلاً بنا بوده این تصویب‌نامه برای آن اتفاق بیفتد و باید در کمیته برنامه‌ریزی مصوب شو.

وی بیان کرد: در کمیته باید بحث اعتباری و حواشی زیست‌محیطی بررسی و اعتبار مورد نیاز برای حفظ آن باید مطرح شود و کمیته مصوب کند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: این مصوبه به استان می‌رود پیگیری آن را انجام می‌دهیم تا به نحو مطلوبی کار به نتیجه برسد کار ساده‌ای نیست و کار پیگیری مکرر مسئولین و مطالبه مردمی را می‌طلبد.

منعمی اظهار کرد: از سوی مسئولین این قول را می‌دهیم که پیگیری کنیم و مردم به‌عنوان مطالبه آن را دنبال کنند که به نتیجه برسد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close