اخبار بروجرد

حضور سه کشتی گیر بروجردی در جام بین المللی جهان پهلوان تختی

روزهای بروجرد– رییس هیات کشتی بروجرد گفت: سه کشتی گیر ملی پوش بروجردی به همراه تیم ملی کشتی ایران در جام بین المللی کشتی جهان پهلوان تختی حضور دارند.

محمد مهدی یاری در گفت و گو با ایرنا افزود: احمد شعبان در وزن ۶۱ کیلو گرم، محمد رضا شاکری در وزن ۷۰ کیلوگرم و علیرضا کرزبر در وزن ۱۲۵ کیلو گرم سه کشتی گیر بروجردی هستند که در جام بین المللی تختی تیم ملی ایران را همراهی می کنند.

وی اظهار داشت: جام بین المللی جهان پهلوان تختی روز های ۱۸ تا ۲۰ خرداد ماه در تنکابن استان مازندران با حضور کشورهای مختلف جهان برگزار خواهد شد.

رییس هیات کشتی بروجرد گفت: چهار کشتی گیر نوجوان بروجردی نیز به نام های سجاد پیردایه، آریا مقدسی، محمد مهدی ممیوند و امیر مهدی نجاتی در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی هم اکنون در استان البرز حضور دارند.

یاری افزود: در رده نونهالان نیز پنج کشتی گیر آینده دار بروجردی هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور برای شرکت در مسابقات آسیایی حضور دارند.

وی اظهار داشت: بروجرد دارای یک هزار نفر کشتی گیر در رده های مختلف سنی است که همگی دارای بیمه ورزشی و ساماندهی شده می باشند.

رئیس هیات کشتی بروجرد گفت: هم اکنون ۱۲ کشتی گیر بروجردی عضو تیم ملی کشتی ایران در رده های سنی مختلف هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close