اخبار بروجرد

تلاش برای حل مشکلات اداری ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بروجرد/ پیگیری مجوز دانشگاه علوم پزشکی بروجرد

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس گفت: در دیدار با وزیر بهداشت مسائل و موضوعات بهداشت و درمان شهرشتان بروجرد به ویژه احداث دانشگاه را پیگیر بودم.

فاطمه مقصودی در این باره اظهار داشت: اخیرا نشستی با وزیر بهداشت و درمان داشتم و در خصوص مسائل و موضوعات بهداشت و درمان شهرستان بروجرد مباحثی مطرح شد.

وی افزود: در بیمارستان های شهرستان بروجرد و اشترینان سی تی اسکن و همچنین آنژیوگرافی نداریم و در حقیقت وضعیت بیمارستان چمران که دارای بدهی بوده و پرسنل هم ناراضی هستند نامناسب است که موضوعتعمیر و بازسازی این بیمارستان و همچنین ساخت اورژانس آن مطرح گردید و درخواست داشتم تا ۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص دهند تا اورژانس این بیمارستان تعمیر شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: ضمنا درخواست نمودم تا حدود ۴ میلیارد تومان هم به تعمیر بخش اعصاب و روان بیمارستان چمران اختصاص دهند که این بخش خیر ساز بوده و خیرین محترم کمک کردند تا حدود ۴۰ درصد آن ساخته شود و مابقی آن رها شده که باید تعیین تکلیف شود.

مقصودی عنوان کرد: درمانگاه شهر اشترینان هم تجهیزات کافی ندارد و در حقیقت پاسخگوی مردم عزیز این شهرستان نبوده است چرا که این شهر در مسیر ترانزیت غرب به شرق است.

نماینده بروجرد گفت: شهرستان اشترینان حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد که حتی یک آمبولانس در آن مستقر نبوده و همچنین پزشک تمام وقت هم ندارد لذا از بعد امکانات پزشکی بسیار ضعیف است و همه این ها مطرح تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان اظهار کرد: حدود ۲ سال پیش برای اخذ آمبولانس تقاضا نموده بودم که برخی از آنها محقق شد اما تعداد دیگر انجام نشده لذا تقاضا نمودم تا این موضوع مرتفع گردد.

مقصودی گفت: موضوع احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بروجرد را در دستور کار داریم که موافقت آن را اخذ و همچنین زمین هم تهیه گردید تا مابقی کارهای آن انجام شود ضمنا پیگیر اخذ مجوز دانشگاه علوم پزشکی بروجرد هم هستم.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “تلاش برای حل مشکلات اداری ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بروجرد/ پیگیری مجوز دانشگاه علوم پزشکی بروجرد”

  1. با سلام و عرض ارادت خدمت همشهریان عزیز بیش از ۷۳ دانشگاه علوم پزشکی در کشور وجود دارد .بعضی از این دانشگاه ها در شهرهای زیر ۱۵۰ هزار نفر جمعیت قرار دارند و درمانهای پیشرفته پزشکی در آن شهر ها انجام می پذیرد به عنوان مثال درمان سکته مغزی rtPA در دانشگاه علوم پزشکی گناباد ، دانشگاه پزشکی ساوه ،دانشگاه های علوم پزشکی فسا و جهرم وبقیه دانشگاه های علوم پزشکی انجام می شود .اما در شهر ما اگربیماری سکته مغزی کند تا بخواهند اورا به شهر های هم جوار منتقل کنند (گلدن تایم ) آن تمام شده و (سکل ) آن برای همیشه وتا آخر عمر برای ما باقی خواهد ماند .جالب است بدانیم در دانشگاه علوم پزشکی کاشان ۴ رشته رزیدنتی ( دستیار ی )پذیرش می شود .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close