لرستان

تصویب ۳۰۹ میلیارد اعتبار برای بازسازی راه‌های سیل‌زده لرستان

روزهای بروجرد- سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تصویب ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی راه‌های سیل‌زده استان خبر داد.

مرتضی شیروانی در بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از محور روستایی بن تومان، با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری، اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی راه‌های سیل‌زده استان مصوب شد که تا این لحظه تخصیصی صورت نگرفته است و پیگیری برای وصول این میزان اعتبار ادامه دارد.

وی با استقبال از حساسیت مدیرکل بازرسی استان نسبت به ایمنی راه تصریح کرد: این دقت نظر مجموعه بازرسی بسیار امیدوارکننده و تلنگری به سایر دستگاه‌های ذی‌ربط است تا مشارکت بیشتری در اجرای پروژه‌ها و تسهیل در روند خدمت‌رسانی داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم خسارات سیل‌های سال ۹۸ همچنان تعدادی از پل‌ها و راه‌های شهرستان پل‌دختر موقت است و نگران عدم تاب‌آوری آن‌ها در فصل بارش هستیم ازاین‌رو انتظار می‌رود بحث تخصیص اعتبارات به‌طور جدی پیگیری شود.

شیروانی اعلام آمادگی کرد در صورت تأمین اعتبار اولیه نسبت به بازسازی و ایمن‌سازی موقت نقاط اولویت‌دار محورهای روستایی معمولان به‌ویژه بن تومان، آمیران کوشکی و … اقدام شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close