اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

تاکید استاندار لرستان بر تکمیل کارخانه سیلیکون بروجرد

روزهای بروجرد– استاندار لرستان گفت: ۱۰۰هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۸۰ درصد در این استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار در دیدار با محمد جواد حاجی حسینی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: اگر تاکنون این میزان طرح به بهره برداری می رسید زمینه اشتغال ۱۰ هزار نفر در لرستان فراهم می شد بنابراین با تمام تلاش برای به نتیجه رسیدن آنها اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در لرستان حمایت خواهند شد افزود: مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان با جدیت دنبال می شود که تاکنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی بر برطرف کردن مشکلات کارخانه سیلیکون متال بروجرد تاکید کرد و گفت: این طرح از صنایع پیش رو در کشور و جزو مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور به استان می باشد که ظرفیت مناسبی در حوزه اقتصاد محسوب می شود.

استاندار لرستان بیان کرد: با اجرا و تکمیل طرح سیلیکون متال بروجرد بخشی از واردات مربوط به این حوزه کاهش می یابد بنابراین برطرف کردن مشکلات و تسریع در اقدامات لازم بانکی این طرح ضروری است.

زیویار ادامه داد: ایجاد یک کارگروه در وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پیگیری طرح های نیمه تمام ضروری است چراکه می تواند در توسعه و رشد اقتصادی تاثیرگذار باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close