اخبار بروجردلرستان

بیشترین تردد خودروها در لرستان در کدام جاده‌هاست؟

روزهای بروجرد- سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۱۴ وسیله نقلیه از ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه جاری در جاده‌های استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مرتضی شیروانی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:  این میزان تردد توسط ۶۸ دوربین جاده ای تردد شمار برخط موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین تردد در محور خرم آباد- سه‌راهی چالان‌چولان (بروجرد) با ۵۸ هزار و ۵۰۷ مورد، سه راهی چالان‌چولان-خرم آباد (بروجرد) با ۵۸ هزار و ۱۵۵ و پلدختر-خرم‌آباد (چم انجیر) با ۴۷ هزار و ۵۷۸  مورد  می‌باشد.

وی بیان کرد: همچنین بیشترین تردد وسیله نقلیه سنگین در محور خرم آباد-سه راهی چالان چولان (بروجرد) با ۱۱ هزار و ۸۴۳ تردد ثبت شد.

شیروانی گفت: زمان اوج تردد در محورهای استان طی این مدت ساعت ۱۸ تا ۱۹ بود و متوسط تردد در هر ساعت ۲۲۳ وسیله نقلیه بوده است.

وی با اشاره به اینکه سرعت متوسط در محورهای مجهز به تردد شمار ۷۹.۸ کیلومتر است ادامه داد: محور پلدختر-خرم آباد(شوراب) با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت دارای بیشترین و محور پلدختر-کوهدشت (سه راهی بابازید- سه راهی زانوگه) با ۵۰ کیلومتر کمترین سرعت متوسط وسایل نقلیه را داشته اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close