اخبار بروجرد

اولین سری خودروهای هن تنگ تولید عظیم خودرو بروجرد به مشتریان تحویل داده شد +تصاویر

روزهای بروجرد– اولین سری خودروهای هن تنگ از سوی شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو در بروجرد به مشتریان تحویل داده شد.
به گزارش پدال نیوز، اولین سری از خودروهای هن تنگ با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو و مشتریان و خبرنگاران رسانه های جمعی کشور در محل این شرکت به مشتریان تحویل داده شد.

بابک وطن خواه مدیرعامل صنایع تولیدی عظیم خودرو در این مراسم از آغاز تورهای بازدید از خطوط تولید کارخانه عظیم خودرو برای مشتریان این شرکت در هفته های آتی خبر داد.

در این مراسم، ۵ دستگاه محصول “هنگ تنگ ایکس۷” به مشتریان تحویل داده شد.

همچنین به گفته مدیرعامل صنایع تولیدی عظیم خودرو، از اسفندماه امسال تولید “هن تنگ ایکس۵” نیز بر روی خطوط تولید این شرکت قرار می گیرد.

محصول هن تنگ ایکس۷ در شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو تولید می شود و خط تولید این شرکت می تواند در هر ساعت، ۱۰ دستگاه محصول هن تنگ را تولید کند و در صورت فعالیت در سه شیفت کاری ظرفیت تولید بیش از ۱۵۰ دستگاه خودرو در روز برای این شرکت فراهم است.

محصول هن تنگ X7 که اولین محصول با این برند چینی در صنایع تولیدی عظیم خودرو است، با قوی ترین پیشرانه خود یعنی موتور دو لیتری توربو ۱۹۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور به خط تولید این شرکت خودروسازی خصوصی در استان لرستان و شهر بروجرد آمده است.

“ایکس۷” به امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، آینه های تاشو برقی، هدآپ، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک سه کاناله، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، صندلی های جلوی برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل و… مجهز است.

در حال حاضر محصول هن تنگ X7 ، بزرگترین کراس اوور این برند چینی است که در سال ۲۰۱۶ به بازار این کشور معرفی شده است.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close