اخبار بروجرد

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد پلمب شد

روزهای بروجرد- معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مطب دندانپزشک قلابی بعد از ۲۰ سال فعالیت در یکی از روستاهای بروجرد پلمب و فرد متخلف دستگیر شد.

دکتر مهدی زارعی در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایات متعدد شهروندان از فعالیت فردی فاقد مدرک تحصیلی و صلاحیت حرفه ای که سال‌هاست در یکی از روستاهای بروجرد اقدام به تاسیس مطب دندانپزشکی نموده و باعث بروز مشکلات و عوارض در مراجعان شده بود، مورد فوق برای چندمین بار در دستور کار معاونت درمان شبکه بهداشت قرار گرفت.

h, اظهار کرد: با توجه به تعدد جرم بارها علیه نامبرده در مراجع قضایی پرونده تشکیل مطب پلمب و به جرایم مالی محکوم شده اما دوباره بعد از مدتی فعالیت خود را ادامه داده و همچنان مداومت به معاینه و درمان بیماران می‌کرد.

زارعی بیان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده با دادستان بروجرد و پاسگاه انتظامی والانجرد شهرستان و امور حقوقی شبکه بهداشت شهرستان محل کار فرد متخلف پلمب و تجهیزات دندانپزشکی متعلق به متهم توقیف و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحدهای فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close