اخبار جهان

پرتاب کننده تخم مرغ به سمت پادشاه انگلیس ۱۰۰ پوند جریمه شد

روزهای بروجرد– یک جوان ۲۱ ساله انگلیسی به دلیل پرتاب تخم مرغ به سمت چارلز سوم پادشاه بریتانیا،‌به پرداخت جریمه ۱۰۰ پوند (۱۲۲ دلار) محکوم شد.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه،‌ این اتفاق ماه گذشته میلادی (دسامبر)‌ به هنگام سفر چارلز سوم پادشاه به شهر لوتن در شمال لندن روی داد.

 دادگاه دیروز جمعه در لندن برگزار شد و حکم خود را صادر کرد.  جوان ۲۱ ساله به نام ” هری سپارتاکوس مای” از سوی دادستانی به ” اخلال در نظم عمومی” متهم شد و او در برابر دادگاه لندن به ارتکاب آن اعتراف کرد. 

دادستان در جلسه دادگاه گفت هری دلیل پرتاب تخم مرغ را اینگونه توضیح داد که سفر پادشاه به شهر فقیرنشین لوتون نشانه کم سلیقگی چارلز سوم است. به گفته دادستان،‌ هری این موضوع را بعد از بازداشت توسط پلیس،‌ در بازجویی گفته بود.

قاضی هم خطاب به متهم گفت: یک فرد را مورد هدف قرار دادی با هر انگیزه ای که باشد.

 جوان در جلسه دادگاه هیچ واکنشی نشان نداد. وکیل مدافعش هم گفت که او در برابر آنچه که انجام داده “بسیار پشیمان” است.
 علاوه بر جریمه،‌ هری باید ۸۵ پوند دیگر هم به عنوان هزینه دادگاه بپردازد.

 در ماه نوامبر گذشته هم جوان ۲۳ ساله ای در شهر یورک در شمال انگلیس، به سمت پادشاه چند تخم مرغ پرتاب کرد اما هیچ کدام به او اصابت نکرد.

هنگام حادثه، چارلز سوم و همسرش کامیلا در حال دست دادن و صحبت با شماری از اهالی شهر بودند. او نیز قرار است در روز ۲۰ ژانویه (۶ روز دیگر)‌ به اتهام “انجام رفتار تهدیدآمیز” محاکمه شود.

این جوان هنگام پرتاب تخم مرغ ها فریاد زده بود ” این کشور بر خون برده ها ساخته شده است” .  وی با کفالت تا زمان دادگاه آزاد شده است.

 

 

منبع: عصرایران

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close