اخبار بروجرد

مدیر فضای سبز شهری بروجرد: قطع درخت در محدوده شهر مجازات نقدی و حبس دارد

روزهای بروجرد– مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد گفت: قطع درختان و تخریب فضای سبز، خط قرمز سازمان است و هیچ‌گونه چشم‌پوشی در این زمینه نخواهیم کرد.

ایرج بابایی اظهار کرد: بعد از تماس شهروندان مبنی بر قطع درخت در کوی پزشکان، عوامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در محل حضور یافتند که با تهدید صاحب ملک مواجه شدند و خودروی متخلف را که حاوی چوب درختان قطع شده بود، بعد از یک ساعت تعقیب و گریز با هماهنگی نیروی انتظامی دستگیر کردند و پرونده آن از طریق واحد حقوقی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: براساس قانون حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان، قطع هر نوع درخت که به طور عمدی و برخلاف قانون قطع شود یا زمینه از بین رفتن درختان فراهم شود، متخلف باید خسارات وارده شده را جبران کند؛ همچنین براساس قانون و بر حسب مورد به جزای نقدی و حبس تعزیری از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد تصریح کرد: از شهروندان در خواست داریم، برای جلوگیری از قطع و شکستن درختان و آسیب به فضای سبز شهری با این سازمان همکاری کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “مدیر فضای سبز شهری بروجرد: قطع درخت در محدوده شهر مجازات نقدی و حبس دارد”

  1. شهرداری خودش همان منطقه کوی پزشکان وکوچه باغهای اطراف آن را اجازه ساخت وساز داد وفضای سبز منطقه را نابود کرد حا لا کاسه از آش داغتر شده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close