اخبار بروجرد

مقصودی: گفتگوی مستقیم استانداران با مردم، اجرای سیاست‌های یارانه‌ای دولت را تسهیل می‌کند

روزهای بروجرد- عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است استانداران نقش ویژه‌ای در اجرای سیاست‌های جدید یارانه‌ای دولت در مناطق خود دارند و می‌توانند با اقناع افکار عمومی، مردم را همراه کنند.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت، نقش استانداران در اجرای سیاست های یارانه ای دولت را به عنوان رئیس جمهور هر استان بسیار اساسی خواند و گفت: استانداران نقش اثرگذاری برای پیاده سازی سیاست های دولت به ویژه در حوزه اقتصادی دارند که مردم این روزها گریبانگیر آن هستند.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه زمان اصلاح قوانین باید با درایت و برنامه ریزی بسیار حساب شده عمل کرد تا مردم را مقابل خود قرار ندهیم، عنوان کرد: مردم نقطه اتصال نظام جمهوری اسلامی هستند که امام و رهبری همواره به آن افتخار می کردند از این رو وظیفه خطیر دولت، حمایت از ملت است.

وی ادامه داد: اکنون دولت با سیاست های جدید به سمت آزادسازی قیمت ها و حذف ارز ترجیحی پیش می رود که البته پیش از این بارها در مجلس مطرح شده و جلسات تخصصی بسیاری نیز برای بررسی آن برگزار شد و در نهایت اجازه مدیریت ارز ترجیحی به شرطی به دولت داده شد که قیمت ها ثابت بماند.

مقصودی افزود: از سوی دیگر، دولت باید قبل از هر اقدامی در این خصوص، از رسانه ملی و سایر رسانه ها استفاده می کرد و با جهاد تبیین، دلایل این سیاست را روشن می ساخت که قطعا مردم خیلی بیشتر با سیاست ها همراه می شدند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در ادامه با بیان اینکه استانداران همه دستگاه های استانی خود را مدیریت می کنند و با ظرفیت ها و ابعاد مختلف منطقه خود آشنا هستند، یادآور شد: از این رو استانداران نقشی مهم و کلیدی در اقناع افکار عمومی، اتحادیه ها و دستگاه ها دارند و می تواند با تبیین سیاست های دولت به شیوه ای که در منطقه جوابگو باشد، با مردم به صورت صادقانه و مستقیم گفتگو کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم اتفاقاتی که در کشور رقم می خورد مستمسک دست دشمنان شود تا با سوءاستفاده از آن، مشکلاتی را برای نظام ایجاد کرده و مردم را بیش از پیش آزرده خاطر سازند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close