اخبار بروجردویژه ها

ثبت‌نام بیش از ۲۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی و اقدام ملی مسکن در بروجرد

روزهای بروجرد- رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: بیش از ۲۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی و اقدام ملی مسکن در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

احمد پارسا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن و اقدام ملی همزمان با سراسر کشور در بروجرد آغاز شد و تا پایان سال‌گذشته ادامه داشت.

وی تصریح کرد: از این میزان ۶۱۹۴ نفر پرونده فیزیکی تشکیل داده که از این میزان ۵۸۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و از واجدین شرایط ۲۴۸۸ مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد خاطرنشان کرد: در بخش خود مالک برای هر واحد ۳۰۰ میلیون تومان وام در قالب نهضت ملی مسکن پرداخت می‌شود که ۳۶۴ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

پارسا اضافه کرد: برای ثبت‌نام خودمالک سایت آن همچنان باز است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: در بروجرد دو پروژه برای طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده که فاز یک آن در اراضی مسکن مهر ۲۴۰ واحد بوده که حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد ادامه داد: فاز دو آن در اراضی کنار مسکن مهر در ۴۳ هکتار به ظرفیت ۳۰۰۰ واحد بوده که عملیات خاکبرداری آن آغاز شده و در دست اقدام است.

پارسا عنوان کرد: پیمانکار فاز دو این طرح تعاونی‌های شهرستان بوده که تاکنون با هشت تعاونی قرارداد منعقد شده است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close