اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: افرادی ناآگاه با تحریک دشمنان داخلی بی نظمی‌هایی ایجاد کردند که با ورود بسیج و سپاه موضوع کنترل شد

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: سوم خردادماه نقطه عطف و قوت در تاریخ برجسته و زرین انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر افزود: آزادسازی خرمشهر اقدامی بسیار بزرگ و فتح ارزش‌ها و باورها و اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت بود.

وی اظهار داشت: علاوه برخرمشهر که ۸۰ کشور دنیا دشمن بعثی را برای تصرف آن حمایت می کردند، دزفول نیز مورد بیشترین حملات هوایی و زمینی دشمن بعثی قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مشوق های لازم برای افزایش جمعیت و فرزندآوری بیان کرد: سیاست‌هایی درگذشته اعمال شد که منجر به کاهش جمعیت شده که امیدواریم با برنامه های تشویقی جدید دولت سیزدهم شاهد افزایش جمعیت درآینده باشیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز غنی سازی مصرف و سالروز محاصره اقتصادی اضافه کرد: دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتن تا با تحریم اقتصادی مردم را نسبت به نظام و ارمان‌های انقلاب بدبین کنند، اما ملت با تمام سختی‌ها مقاومت کردند و تحسین دنیا را به همراه دارد.

وی ادامه داد: باید قناعت در مصرف و  تلاش در تولید و مصرف کالای داخلی را تقویت کرده و دولت را که قصد دارد اقتصاد بیمار را جراحی نماید، حمایت کرد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: افرادی ناآگاه  با تحریک دشمنان داخلی بی نظمی‌هایی ایجاد کردند و این کار نقشه دشمن بود که با ورود بسیج و سپاه موضوع کنترل شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close