اخبار بروجرد

آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد

روزهای بروجرد– معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه سرپرست جدید واحد بروجرد از اختصاص بسته‌های حمایتی به کارکنان دانشگاه آزاد خبر داد.

داریوش جاوید افزود: طبق دستور رئیس هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی موظف به ساخت مسکن برای همه اساتید و کارکنان دانشگاه هستیم.

وی که در این مراسم به‌عنوان رئیس سابق واحد بروجرد سخن می‌گفت افزود: فقط آمده‌ام تا از همگی حلالیت بطلبم. دنبال دادن آمار و بیلان کاری هم نیستم. چرا که معتقدم آنکه باید ببیند همه‌چیز را دیده و می‌داند.

جاوید افزود: مسئولیت آزمون الهی است. دعا کنید تا در این آزمون و در پیشگاه خداوند سربلند باشیم. با همکاری، همیاری و همفکری می‌توانیم دانشگاه آزاد اسلامی را به نقطه اوج شکوفایی برسانیم. همه می‌توانند نقد کنند اما باید محدودیت‌ها را نیز در نظر داشته باشند. دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌خواهد با افزایش شهریه در این شرایط سخت اقتصادی بر خانواده‌های دانشجویان فشار وارد کند. بنده نیز مشکلات اقتصادی همکاران را درک می‌کنم و قول می‌دهم همواره آخری فردی در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور باشم که حقوق می‌گیرم.

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: کارهای مانده از واحد بروجرد، ازجمله تعریض جاده دانشگاه، جذب دانشجوی خارجی در این واحد و تهیه مسکن برای اساتید و کارکنان را پی گیری خواهم کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز گفت: دکتر جاوید در زمان تصدی ریاست واحد بروجرد فردی اخلاق مدار، باصداقت و مسئولیت‌پذیر و پرتلاش بود که این موضوع مسئولیت رئیس جدید این واحد را سنگین‌تر می‌کند.

وی ضمن تبریک مجدد به جاوید به جهت انتصابشان به‌عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و افزود: تلاش‌های بسیاری برای ارتقا واحدهای دانشگاه آزاد لرستان شده است و مجموعه دانشگاه آزاد لرستان وضعیت به‌مراتب بهتری نسبت به دیگر واحدهای کشور دارد.

سیامک بهاروند افزود: مدیریت جهادی مدیران دانشگاه آزاد باعث شده که لرستان جز دانشگاه‌های برتر کشور باشد.

بهاروند وضعیت مناسب دانشگاه آزاد لرستان را مرهون تلاش همه اساتید و پرسنل واحدهای این استان دانست و اظهار امیدواری کرد با اهتمام همگی این وضعیت پایدار بماند.

در ادامه محمدرضا معظمی گفت: بنده سال‌ها افتخار همکاری با جاوید را در معاونت‌های مختلف داشته‌ام. کارهای بزرگی در این واحد در زمان مسئولیت دکتر جاوید انجام شده است که مسئولین بنده را سنگین‌تر می‌کند و از خدا می‌خواهم که در این مسیر و در این امتحان دست مرا رها نکند.

وی گفت: درجه ویژه‌ای که واحد بروجرد کسب نموده است مرهون تلاش و کوشش جناب آقای دکتر جاوید بوده است. واحد بروجرد جز معدود واحدهای دانشگاه است که جز مراکز استان نیست اما درجه آن ویژه است.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: این واحد دارای ۳۰۰ هکتار زمین، ۳۰ ملک پراکنده در سطح شهر، دو کلینیک دندانپزشکی و مرکز پزشکی خاص دارد که امتیاز دندانپزشکی آن در زمان دکتر جاوید از ۲۰ به ۸۰ ارتقاء یافت و در سالیان اخیر در آزمون جامع علوم پایه همواره رتبه برتر را کسب نموده است.

معظمی افزود: در جشنواره پژوهشی فرهیختگان در ۴ سال متوالی برای نخستین بار در استان لرستان، ۴ جایزه رتبه اولی از این جشنواره دریافت کردیم که در واحد بروجرد ماندگار شد.

سرپرست واحد بروجرد متعامل این دانشگاه را با ادارات و سازمان‌ها و ارگان‌های این شهرستان را بسیار خوب توصیف کرد و این واحد را منشأ اثر و تأثیر گذارعنوان کرد.

وی ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر طهرانچی و دکتر بهاروند اظهار امیدواری بتواند با کمک دانشگاهیان این واحد، از این آزمون سربلند بیرون آید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش عالی در غرب کشور و با درجه ویژه است که با حدود ۷ هزار دانشجوی فعال در رشته‎های مختلف تحصیلی و در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد بروجرد

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close