حوادث

دستگیری سارقان موبایل/ کامیون حامل خوراک دام قاچاق توقیف شد

روزهای بروجرد- دستگیری سارقان موبایل با ۲۲ فقره سرقت در خرم‌آباد، پلمب واحدهای صنفی متخلف، توقیف کامیون حامل خوراک دام قاچاق و… از اخبار جدید فرماندهی انتظامی لرستان است.

به گزارش مهر، دستگیری سارقان موبایل با ۲۲ فقره سرقت در خرم‌آباد، پلمب واحدهای صنفی متخلف، توقیف کامیون حامل خوراک دام قاچاق، کشف کیسه های آرد غیر مجاز در الیگودرز و اجرای طرح های عملیات مشترک ارتقاء امنیت اجتماعی از اخبار جدید فرماندهی انتظامی لرستان است.

توقیف کامیون حامل خوراک دام قاچاق

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» الیگودرز در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کامیون حامل بار خوارک دام را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو مذکور ۱۰ تن خوراک دام قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند، افزود: کارشناسان ارزش خوراک دام های مکشوفه را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد؛ از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در خرم آباد 

سرهنگ احمد رضا احمدیان رئیس پلیس امنیت عمومی لرستان گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی از واحدهای صنفی  بازدید کردند.

وی افزود: در این راستا ۱۰ واحدصنفی رستوران سنتی و قهوه خانه به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت  و ضوابط انتظامی پلمب شدند.

کیسه های آرد غیر مجاز در الیگودرز کشف شد

سرهنگ عباس محمدی فرمانده انتظامی الیگودرز اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی  به یک دستگاه خاور در حال بارگیری مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی و انبار مذکور ۳۴۸ کیسه آرد ۵۰ کیلوگرمی قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به ارزش ۵۲۲ میلیون ریالی آردهای مکشوفه بنا بر اظهارات کارشناسان،  گفت: متهم به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

دستگیری سارقان گوشی موبایل با ۲۲فقره سرقت در خرم آباد 

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل توسط دو نفر موتور سوار در خرم آباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه بیرانشهر خرم آباد با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده دو نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان در تحقیقات انجام شده به ۲۲ فقره سرقت گوشی موبایل اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

اجرای طرح های عملیات مشترک ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان 

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در اجرای طرح های عملیات مشترک در ستاد انتظامی استان با بیان این که اقدامات نیروی انتظامی با هدف رضایتمندی مردم و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام می شود، خدمت به مردم را توفیق بزرگی دانست و افزود: خداوند این نعمت بزرگ را در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار داده، پس باید قدردان آن باشیم و در رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

وی افزود: بهترین عمل صالح، خدمت به مردم و رضایت خداوند در رضایت مردم است پس تا می توانیم به مردم کشورمان باید خدمت کنیم و نیت خود را در انجام همه امور الهی کنیم.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، بزرگترین سرمایه پلیس اعتماد مردمی است و برقراری امنیت و آرامش در جامعه مستلزم رعایت حقوق شهروندی است.

سردار مهدیان نسب در ادامه به نتایج طرح های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت : پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به صورت حجمی و عملیات مشترک با بکارگیری کلیه روسای پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه در دو مرحله در جهت کشف سلاح و مهمات غیر مجاز و مواد مخدر، دستگیری سارقان، کشف کالای قاچاق و جمع آوری معتادان اجرا شد.  

فرمانده انتظامی لرستان کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی و ۱۱۳ سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، خشاب و سرنیزه، ۴ قلم کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال، ۱۳ هزار لیتر سوخت دپو شده از نوع گازوئیل، جمع آوری ۱۹۷ قلم لوازم التحریر و کیف با تصاویر ممنوعه، ۳ تن و ۳۰۰ کیلو موسیر، ۱۴ هزار و ۷۸۴ نخ سیگار و ۱۲۰ کیسه آرد قاچاق تعدادی داروی غیر مجاز،  دستگیری ۲۵ نفر سارق و کشف ۳ دستگاه خودرو و ۲ موتورسیکلت و ۱۰۰ متر کابل مسروقه، توقیف ۷۸ دستگاه خودرو و ۹۱ موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۱۷۰ متهم متواری و تحت تعقیب و ۱۵ مورد تذکر به واحدهای صنفی، ۲۰ مورد اخطار پلمب و پلمب ۳۳ واحد صنفی متخلف را از نتایج این طرح عنوان کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close