گوناگون

۵۰ هزار موش در مجلس ملی پاکستان!

به درخواست برخی از نمایندگان مجلس ملی، براساس تحقیقاتی که در مورد تعداد موش‌های ساختمان مجلس انجام شد بیش از ۵۰ هزار موش در این ساختمان وجود دارد.

روزهای بروجرد- «یوسف ظفر» رئیس کمیسیون ملی امنیت غذایی پاکستان و مدیر شورای پژوهش‌های کشاورزی این کشور اعلام کرد در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار موش در ساختمان مجلس ملی و محل اقامت نمایندگان وجود دارد.

 بیش از ۵۰ هزار موش در مجلس ملی پاکستان!

به گزارش روزنامه دنیا، وی در نشست کمیسیون ملی امنیت غذایی پاکستان گفت: به درخواست برخی از نمایندگان مجلس ملی، براساس تحقیقاتی که در مورد تعداد موش‌های ساختمان مجلس انجام شد بیش از ۵۰ هزار موش در این ساختمان وجود دارد.

وی گفت: افزود متاسفانه موش‌های زیادی در اتاق‌های مختلف ساختمان مجلس ملی و حتی در رستوران‌های آن وجود دارند. تا زمانی که محل اصلی موش‌ها شناسایی و نابود نشود، نمی‌توان با این معضل مقابله کرد.

این مقام پاکستانی گفت: ما به شهرداری اسلام آباد پیشنهاد کرده ایم یک واحد ویژه برای نابودی موش‌ها در اسلام آباد ایجاد کند. تعداد موش‌ها در شهر اسلام آباد، بیش از چندین میلیون است و این امر تهدید بهداشتی برای ساکنان این شهر است.

«فوزیه حمید» نماینده مجلس ملی هم در این نشست گفت: من چندین موش در محل اقامت خود در حاشیه ساختمان مجلس ملی مشاهده کرده ام.

پیش از این برخی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان از وجود موش در صحن علنی مجلس شکایت کرده بودند. یکی از نمایندگان زن حتی مدعی شده که موش پای وی را گاز گرفته است. پس از افزایش شکایات، «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان به دبیرخانه مجلس ملی دستور داد هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری کند.

I remember how do i write a book in my essay feeling dazed in the face of so many new opportunities that I signed up for things I knew I wouldn’t have time for

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close