اخبار لرستان

۷۵ درصد دانش آموزان لرستانی از شاد استفاده می کنند/ دانش‌آموزان الیگودرز و دلفان کمترین استفاده را از «شاد» دارند

روزهای بروجرد- معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: بر اساس آخرین‌ آمارها حدود ۷۵درصد دانش‌آموزان لرستانی از سامانه شاد استفاده می‌کنند همچنین شهرستان الیگودرز و بخش کاکاوند دلفان کم ترین میزان استفاده از سامانه شاد را در استان دارند.

نصرالله بازگیریان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: بر اساس آخرین‌ آمارها حدود ۷۵ درصد دانش‌آموزان لرستانی از سامانه شاد استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای ۲۵ درصد باقیمانده دانش‌آموزانی که امکان دسترسی به سامانه شاد ندارند برنامه‌های مختلفی داریم ، افزود: برای این دانش‌آموزان درس نامه‌های آموزشی به صورت نوشتاری و CD بین این افراد توزیع می‌کنیم.

 معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد:دانش‌اموزان شهرستان الیگودرز در میان شهرستان‌های استان کمترین میزان دسترسی به سامانه شاد را دارند همچنین وضعیت در بخش‌‌های کاکاوند و  سایر بخش‌های دلفان مناسب نیست.

بازگیریان با اشاره به اینکه در حال حاضر کلاس‌های درس در مناطق عشایری و روستاهای کم تراکم برگزار می‌شوند، تصریح کرد: امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی استان در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری کلاس‌های درس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای لرستان باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close